مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری انقلاب اسلامی گفت: ۱۰ اثر تازه منتشر شده ادبی در هفته هنر انقلاب اسلامی رونمایی می‌شود.

رونمایی از ۱۰ اثر ادبی در فارسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ هاشم کرونی مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس با اشاره به برگزاری رونمایی از ۱۰ اثر تازه منتشر شده ادبی این مرکز در روز پایانی هفته هنر انقلاب اسلامی بیان کرد: این آثار بخشی از تولیدات ادبی پارسال از جمله رجز‌های عاشورایی منظومه آیینی،  پدر شعر آیینی فارس و پیشکسوت شعر عاشورایی کشور احد ده بزرگی است که بازسرایی منظوم رجز‌های اصحاب حضرت سیدالشهدا (ع) را نیز شامل می‌شود.

وی تصریح کرد: در عرصه شعر دو اثر منتشر شده که نخست کتاب شماره یک از مجموعه کتاب باهار بوده که به شعر امروز استان فارس اختصاص دارد و با عنوان رنگ خدا شامل گزیده سال‌های شاعری غلامرضا کافی به گزینش و خوانش هاشم کرونی است.

کرونی ادامه داد: دیگر کتاب شعر این مجموعه پله‌های بی‌فرود نام دارد و به آثار یکی از پیشکسوتان شعر شهرستان‌های فارس اختصاص یافته که شامل اشعار الله یار خادمیان ارسنجانی از صاحب قلمان پیشکسوت شهرستان ارسنجان در شمال فارس است.
انتهای پیام /ت

رونمایی از آثار ادبی فارس در هفته هفته هنر انقلاب اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار