دروازه بان دوم تیم ملی فوتبال مصر به دلیل مصدومیت جام جهانی 2018 روسیه را از دست داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، جام جهانی ۲۰۱۸ درحالی از ۲۴ خرداد با دیدار روسیه و عربستان برگزار می‌شود که تیم ملی ایران در یکی از سخت‌ترین گروه‌های بزرگترین آوردگاه جهانی فوتبال با تیم‌های مراکش، اسپانیا و پرتغال همگروه است و شاگردان کی روش باید در نخستین دیدار، ۲۵ خرداد (۶۰ روز دیگر) در ورزشگاه کرستوفسکی سن‌پترزبورگ به مصاف شاگردان رنار بروند.

همچنین تیم ملی مصر، دیگر تیم خاورمیانه در گروه A با عربستان، روسیه و اروگوئه همگروه است و درحالی باید در این رقابت ها، مسابقه دهد که احمد الشناوی، دروازه بان دوم این تیم به دلیل مصدومیت در بزرگترین آوردگاه جهانی فوتبال حضور ندارد.

دروازه بان مصر جام جهانی 2018 را از دست داد

النشاوی در دیدار تیم های الزمالک و الاتحاد السکندری مصدوم شد و طبق ادعای پزشکان الزمالک، او تنها 3 هفته از فوتبال دور خواهد ماند اما حالا  خبر می رسد دروازه بان دوم تیم ملی مصر به دلیل مصدومیت در جام جهانی حاضر نیست.

تیم ملی مصر با هدایت هکتور کوپر در جام جهانی 2018 روسیه با تیم های عربستان، روسیه و اروگوئه همگروه است و باید در نخستین دیدار، مقابل یاران سوارز و کاوانی در اروگوئه قرار بگیرد.

مصر پس از 38 سال به جام جهانی رسید و امیدوارست بتواند به دور دوم بزرگترین آوردگاه جهانی فوتبال صعود کند.

انتهای پیام/

الشناوی جام جهانی را از دست داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار