رئیس گروه سلامت دهان و دندان مرکز بهداشت استان همدان گفت: 72 مرکز دندانپزشکی در استان بهسازی شده است.

بهسازی 72 مرکز دندانپزشکی در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛بهروز صدیق، رئیس گروه سلامت دهان و دندان مرکز بهداشت استان همدان با اشاره به اینکه قبل از اجرای طرح تحول سلامت تجهیزات دندان پزشکی وضعیت خوبی نداشت اظهار داشت:در حال حاضرخدمات بهتری ارائه شده است.

وی با بیان اینکه 72 مرکز دندانپزشکی در استان از سال 94 تا 97 بهسازی شده است،افزود: 92 مرکز دندانپزشکی در استان وجود دارد که 79 مرکز فعال هستند و دندانپزشکان در قالب پزشک خانواده در این مراکز خدمات ارائه می‌دهند.

رئیس گروه سلامت دهان و دندان مرکز بهداشت استان همدان با اشاره به اینکه در روستاها گروه‌های هدف با داشتن دفترچه بیمه خدمات رایگان دریافت می‌کنند، افزود: در شهرها به این گروه‌ها با 30 در صد تخفیف و بقیه افراد نیز با تعرفه دولتی خدمات دندانپزشکی ارائه می‌شود.

صدیق با اشاره به اینکه امسال هدف خود را ارائه خدمات دندان پزشکی بیشتر در مناطق محروم قرار داده‌ایم، افزود: با جذب دندان پزشکان و خریداری تجهیزات نو به دنبال ارائه خدمات بهتر هستیم.

وی با بیان اینکه سال گذشته 35 یونیت دندانپزشکی و 45 دستگاه اتوکلاو ایرانی خریداری شد، خاطرنشان کرد:  سال گذشته در راستای حمایت از تولید ملی تجهیزات دندانپزشکی ایرانی خریداری کردیم.

رئیس گروه سلامت دهان و دندان مرکز بهداشت استان همدان افزود: هدف خود را جذب دنداپزشک در مناطق محروم و ارائه خدمت قرار داده‌ایم که این موضوع از سوی دندانپزشکان مورد استقبال قرار گرفت.

انتهای پیام/ب

72 مرکز دندانپزشکی در همدان بهسازی شده است

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.