تیم گلساپوش یزد در گام نخست مسابقات جهانی اوراسیا به مصاف پرافتخار‌ترین تیم فوتبال ساحلی اسپانیا می رود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ از دومین دوره مسابقات اوراسیا تیم گلساپوش نماینده ایران در گام نخست از ساعت ۲۰:۱۵ امشب در ورزشگاه سلمان محمودآباد یزد به مصاف لوانته اسپانیا می رود.

این دوره از مسابقات جهانی اوراسیا با حضور ۴ تیم در شهر جهانی یزد برگزار می شود که در روز اول این مسابقات گلسا پوش یزد به مصاف پرافتخار‌ترین تیم فوتبال ساحلی اسپانیا یعنی لوانته می رود.

تیم مقاومت گلساپوش که قهرمانی دوره قبل مسابقات را به یدک می کشد حالا در با اندیشه برد درگام‌نخست خواهان برداشتن نیمی از گام قهرمانی است.

این مسابقه از آن جهت اهمیت دارد که در دور قبل هم این دوتیم به مصاف هم رفتند که نماینده ایران در همین ورزشگاه در یک‌بازی جذاب موفق به پیروزی شد به همین دلیل لوانته آمده‌ است تا انتقام باخت دوره قبل را بگیرد.

به هر حال لوانته اسپانیا پرافتخار‌ترین تیم اسپانیااست وسال قبل هم توانست قهرمان فوتبال ساحلی لیگ اسپانیا شود.

تیم لوانته اسپانیا برای این مسابقات از دو ستاره خود یعنی فریدبلوک باشی وآرون کلارک بازیکنان ایرانی وانگلیسی خود استفاده می کند.
واین یعنی گلساپوش کاری سختی در پیش دارد، ولی گلساپوش که به تازگی بهزادپور دروازبان ملی پوش را به طور قرضی به خدمت گرفته می خواهد بازی اول که مهم‌ترین بازی هرتورمنتی است برنده شود ودراندیشه قهرمانی گام بردارد.

انتهای پیام/ ی

برگزاری دومین دوره  مسابقات جهانی اوراسیا در ورزشگاه سلمان محمود آباد یزد 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.