نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت:مبل ومنبت ملایر می تواند زمینه ساز رونق اقتصادی وگردشگری  رویداد 2018 باشد.

مبل و منبت ملایرزمینه ساز رونق اقتصادی به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ؛محمد کاظمی، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به طور قطع صنعت مبل و منبت ملایر در کنار فواید و استعدادهای گردشگری و طبیعت گردی این شهرستان اصلی ترین گام برای جذب سرمایه و درآمدزایی به ویژه در رویداد همدان 2018 است.

وی افزود: با توجه به ثبت ملایر به عنوان شهر ملی منبت باید برای برندسازی و شناسنامه دار کردن این صنعت گام برداریم.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: علامت و برند مشخصی باید روی تولیدات صنعت مبل و منبت ملایر ثبت شود که نشان دهد حاصل تلاش و کوشش هنرمندان این شهرستان است.

کاظمی گفت: برای توسعه صادرات مبل و منبت باید از طریق فضای مجازی، تبلیغات گسترده و افزایش کیفیت تولیدات در این حوزه تلاش کنیم.

نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس دهم با تقدیر از تلاش های دست اندرکاران در برگزاری نخستین جشنواره مبل و منبت، ثبت ملی مبل و منبت ملایر را حاصل زحمات فعالان این صنعت عنوان کرد .

کاظمی خواستار نصب المان مبل و منبت در ورودی های شهر ملایر شد واظهار داشت: از اعتبار همدان 2018 می توانیم برای ساخت و نصب این المان استفاده کنیم.

وی خطاب به فعالان صنعت مبل و منبت ملایرعنوان کرد: این موضوع باید به طور حتم پیگیری شود تا بابرگزاری  کارزار تبلیغاتی دوباره جشنواره تابستانی مبل و منبت تکرار و ملایر بار دیگر روی آنتن رسانه ملی برود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:شرط برگزاری این کارزار تبلیغاتی در ملایر این است که پذیرش مسافران و گردشگران در هتل ها و مسافرخانه های این شهرستان به صورت نیم بها باشد.

کاظمی با تاکید بر اینکه چهره شهر برای رویداد همدان 2018 باید تغییر کند و زمینه برای این رویداد در ملایر مهیا است، اظهار کرد: ساختمان پلاک 17 ملایر محلی مناسب برای برگزاری نمایشگاه مبل و منبت همزمان با این رویداد بین المللی است.

وی خواستار افزایش کیفیت تولیدات مبل و منبت ملایر برای جلوگیری از لطمه به این صنعت شد و افزود:به طور قطع یکی از راه های تحقق شعارهای ملی حمایت از تولیدات داخلی، است که دولت نیز باید حمایت بیشتری از این صنعت داشته باشد.

انتهای پیام/ ب

رونق اقتصادی  زمینه ساز مبل و منت ملایراست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار