رئیس دانشکده دندانپزشکی استان گفت:: ٣٢ دندانپزشک متخصص و عضو هیئت علمی دانشگاه در دانشکده دندانپزشکی استان خراسان شمالی فعالیت دارند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازبجنورد؛ احسان جعفری رئیس دانشکده دندانپزشکی استان خراسان شمالی گفت:  هم اکنون ٣٢ دندانپزشک متخصص و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی استان خراسان شمالی در دانشکده دندانپزشکی فعالیت دارند.
وی افزود: دانشکده دندانپزشکی از سال ٩١ با ١٠ عضو هیئت علمی و پذیرش ٢٥ دانشجو فعالیت خود را آغاز کرد.
جعفری اظهار کرد: در حال حاضر ٣٢ عضو هیئت علمی و ١٥٨ دانشجو در این دانشکده مشغول به فعالیت و تحصیل هستند.
وی با اشاره به اردوی جهادی با حضور دانشجویان دندانپزشک و با همکاری معاونت‌های بهداشتی، دانشجویی و توسعه دانشگاه در ایام نوروز برگزار شد، گفت:  برگزاری این اردوی جهادی به شکل مستقل تجربه بسیار خوب و رضایت بخش و گام مثبت و ارزشمندی در آغاز سال ٩٧ است.
وی تصریح کرد: دراجرای این طرح در منطقه راز و جرگلان افزون بر هزار و ٣٠٠ معاینه، ٦٠٦ مورد کشیدن دندان پوسیده ، صد مورد ترمیم و فیشورسیلانت ، ٨١ مورد جرم گیری و همچنین توزیع مسواک واهدای کتاب آموزشی و آموزش بهداشت دهان و دندان به اطفال انجام شد.
وی در ادامه بالا بردن مهارت دانشجویان ، آشنایی با محیط درمان و خدمت رسانی به مناطق محروم از مهم‌ترین اهداف برگزاری اردوی جهادی (٦ تا ١٠ فروردین) در استان خراسان شمالی بیان کرد.
انتهای پیام/ب


ارائه خدمات دندانپزشکی در راز وجرگلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.