تیم ملی مراکش، رقیب ایران در جام جهانی ۲۰۱۸، به احتمال زیاد به عنوان تیم میهمان در کوپا آمه ریکای ۲۰۱۹ برزیل شرکت خواهد کرد.

مراکشی ها، تیم میهمان کوپا آمریکابه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های جام ملت‌های آمریکای جنوبی (کوپا آمه ریکا) ۲۰۱۹ درحالی قرار است در برزیل برگزار شود که از قبل مشخص شده بود تا چند کشور به عنوان تیم میهمان در این رقابت‌ها حضور یابند.

مکزیک چندسالی می‌شود در رقابت‌های کوپا آمه ریکا میهمان است و حال کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی تصمیم گرفته تا از چند کشور آسیایی و آفریقایی در رقابت‌های سال ۲۰۱۹ استفاده کند.

در چند هفته اخیر، صحبت‌های هایی زیادی در خصوص تیم‌های آسیایی شرکت کننده در این مسابقات صورت گرفت، اما طبق اعلام قطری ها، حضور این تیم به عنوان یکی از میهمانان آسیایی کوپا در سال آینده قطعی است و احتمال می‌رود تا چند روز دیگر، نام تیم‌های دیگر نیز منتشر شود.

بر همین اساس، " الاخبار " ساعتی پیش اعلام کرد، تیم ملی فوتبال مراکش از سوی کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی، کاندیدای حضور در رقابت‌های کوپا آمریکای ۲۰۱۹ برزیل است و انتظار می‌رود تا شاگردان رنار در این مسابقات حضور یابند.

مراکشی ها در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با تیم ملی فوتبال ایران همگروه هستند و باید در نخستین دیدار به مصاف هم بروند.

گفتنی است، کوپا آمه ریکای سال ۲۰۱۹ با حضور شانزده تیم از ۳ قاره مختلف برگزار می‌شود و این رقابت‌ها از روز ۱۴ ژوئن تا ۷ جولای در ریودوژانیرو ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

حضور شاگردان رنار در رقابت های کوپا آمریکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار