سازمان لیگ برتر فوتبا انگلیس، ۶ بازیکن نامزد کسب عنوان جایزه بهترین فصل لیگ جزیره را اعلام کرد.

نامزد‌های بهترین بازیکن فصل لیگ جزیره مشخص شدندبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سازمان لیگ برتر فوتبال انگلیس، اسامی ۶ بازیکن نامزد کسب عنوان جایزه بهترین فصل لیگ جزیره را اعلام کرد که نام آن‌ها به شرح زیر است:

۱- کوین دی بروین (بلژیک - منچسترسیتی)

۲- داوید دخه آ. (اسپانیا - منچستر یونایتد)

۳- هری کین (انگلیس - تاتنهام)

۴- محمد صلاح (مصر - لیورپول)

۵- لروی سانه (آلمان - منچستر سیتی)

۶-داوید سیلوا (اسپانیا - منچستر سیتی)

گفتنی است، در بین اسامی نامزدها، تنها یک بازیکن انگلیسی حضور دارد و ۲ بازیکن از اسپانیا، یک بازیکن بلژیک، صلاح از مصر و سانه از آلمان هستند.

همچنین لروی سانه هم جوانترین نامزد محسوب می‌شود که در میان برترین بازیکن جوان فصل هم به همراه هری کین کاندیدا است و محمد صلاح هم اصلی‌ترین گزینه کارشناسان برای کسب جایزه بهترین بازیکن فصل لیگ جزیره قلمداد می‌شود.

در بین برترین بازیکنان جوان فصل هم ستارگانی همچون رحیم استرلینگ (انگلیس - منچسترسیتی)، لروی سانه (آلمان - منچسترسیتی)، ادرسون (برزیل - منچسترسیتی)، رایان سسنیون (انگلیس - فولام)، مارکوس رشفورد (انگلیس - منچستریونایتد) و هری کین (انگلیس تاتنهام) حضور دارند و باید دید کدام بازیکن این جایزه را کسب خواهد کرد.

نام برندگان این جوایز روز دوشنبه هفته آینده اعلام می‌شود.

در جدول رده بندی لیگ جزیره، منچسترسیتی با هدایت گواردیولا و با اقتدار در صدر است و به احتمال زیاد در دیدار امشب (شنبه) مقابل تاتنهام قهرمانی خود را قطعی می‌کند و منچستریونایتد در رده دوم قرار دارد.

انتهای پیام/

نامزدهای بهترین بازیکن لیگ انگلیس معرفی شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار