سخنان ژانرال پیشین ارتش انگلیس هنگام اذعان به پیروزی نیروهای دولتی سوریه در جنگ داخلی این کشور، بوسیله مجری شبکه اسکای نیوز قطع شد.

قطع ناگهانی سخنان ژنرال سابق ارتش انگلیس هنگام صحبت دربارۀ پیروزی نیروهای دولتی سوریهبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، سخنان کارشناس نظامی و ژانرال پیشین ارتش انگلیس بعد از آنکه وی تردید خود را درباره صحت ادعاهای مربوط به وقوع حمله شیمیایی در شهر دومای سوریه  ابراز و به پیروزی نیروهای دولتی سوریه در جنگ داخلی این کشور اذعان کرد، به طور ناگهانی از سوی مجری برنامه قطع شد. مجری سپس گفت: «ببخشید که نمی‌توانیم ادامه صحبت‌های شما را بشنویم.»

جاناتان شاو، معاون سابق رئیس نیروهای نظامی انگلیس، در گفتگو با اسکای نیوز به طور خاص به این حقیقت اشاره کرد که نیروهای بشار اسد، رئیس جمهور سوریه، پیروز جنگ در این کشور هستند.

شاو در پاسخ به این سوال که آیا پارلمان انگلیس باید مداخله این کشور در سوریه را تایید می‌کرد یا خیر گفت: «تعجب می‌کنم چه انگیزه‌های می‌تواند سوریه را به سمت راه‌اندازی حمله شیمیایی در این برهه از زمان در آن منطقه پیش ببرد.»

او در ادامه افزود: می‌دانیم سوریه برنده این جنگ است. این تنها حرف من نیست بلکه صحبت‌های ژنرال جوزف ووتل، رئیس ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا، را در این باره به یاد آورید که در کنگره این کشور اعلام کرد اسد پیروز این جنگ شده است و باید این حقیقت را پذیرفت.

مجری شبکه خبری اسکای نیوز در این جا به طور ناگهانی و با دستپاچگی صحبت‌های این نظامی سابق ارتش انگلیس را قطع کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: سوریه ، انگلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار