عضو جمنا گفت: آمریکا برای سرپوش گذاشتن بر شکست‌هایش در منطقه، ماجرای حمله شیمیایی به غیر نظامیان در سوریه را مطرح کرد.

حمله آمریکا به سوریه برای سرپوش گذاشتن بر شکست هایش در منطقه بودلطف الله فروزنده عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در گفت وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تجاوز موشکی آمریکا، فرانسه و انگلیس به سوریه، اظهار کرد: آمریکایی ها و چند کشور غربی در جریان سوریه طراحی کرده بودند تا از طریق گروه های افراطی و تروریستی بر منطقه ما حاکم شوند اما طراحی آنان با وحدت ملت های منطقه ناکام ماند و شکست خورد.

وی ادامه داد: بنابراین آمریکا در سناریویی از پیش طراحی شده و برای سرپوش گذاشتن بر شکست هایش در افکار عمومی جهان، ماجرای حمله شیمیایی به غیر نظامیان در سوریه را مطرح کرد تا بتواند زمینه تبلیغاتی حمله به این کشور را فراهم کند.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه اصولا حیات استکبار جهانی در ناامن کردن منطقه است چرا که آنان به فضایی برای فروش سلاح هایشان نیاز دارند، گفت: سردمداران بی عقل عربستان نیز که نوکر بی جیره و مواجب آمریکا هستند، هزینه های این جنایت ها را تامین می کنند.

فروزنده بیان کرد: یکی دیگر از اهداف این حمله، منحرف کردن اذهان عمومی از جنایت های آل سعود خبیث در یمن است اما آمریکا بداند که جهان اسلام آگاه است و نمی تواند با حرکت های این چنینی آنان را از مسائل اصلی دور کند.

وی این حمله را شکست مفتضحانه دیگری برای آمریکا خواند و بیان کرد: همه دیدیم که آمریکا تلاش زیادی انجام داد اما فقط دو کشور با او همراهی کردند.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب با اشاره به اوضاع نا به سامان داخلی فرانسه و انگلیس، گفت: همه می دانیم که مردم فرانسه و انگلیس نسبت به سیاست های سردمدارانشان معترض اند طبیعتا کشوری که نمی تواند، مسائل خود را حل مفصل کند با مشارکت در اینگونه حملات فلج خواهد شد.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اظهار کرد: سردمداران فرانسه و انگلیس که در همراهی با این حمله مرتکب جنایت دیگری شده اند از سوی ملت هایشان محاکمه می شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار