عضو هيئت مديره باشگاه استقلال گفت: قرارداد كادر فنى و بازيكنان پس از بازگشت از کویت زير نظر مدير عامل نهايى و گزارش آن به هيئت مديره مى آيد.

حسن زمانى در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در مورد تمديد قرارداد بازيكنانى كه در پايان فصل قراردادهاى آنها به اتمام مى رسد گفت :٦ بازيكن تيم فوتبال استقلال در پايان فصل قراردادهايشان به اتمام مى رسد و البته با توجه به تعصبى كه آنها به استقلال دارند بعيد است جز اين تيم جاى ديگرى بروند .از طرفى مذاكرات با اين نفرات آغاز شده و در مورد تمديد قرارداد شفر هم اختيار كامل به مدير عامل باشگاه داده شده و قرار است پس از بازگشت اعضاى تيم قرارداد تمامى آنها زير نظر افتخارى نهايى و در نهايت گزارشى در اختيار هيئت مديره قرار گيرد

او در مورد وضعيت جپاروف و تيام بيان كرد :هر ٢ بازيكن در استقلال ماندنى هستند .تيام با استقلال قرارداد دارد و با توجه به صحبت و مذاكراتى كه با جپاروف صورت گرفته او نيز مشكلى براى ماندن در استقلال ندارد.

زمانى در مورد پرداختى بازيكنان استقلال گفت :طبق قرارداد تا به اينجا مطالبات بازيكنان را پرداخت كرديم و مبلغى هم در حال پرداخت است و فكر مى كنم تا قبل از فينال جام حذفى سقف پرداختى مطالبات بازيكنان به ٨٠ درصد برسد.

عضو هيئت مديره باشگاه استقلال در مورد ديدار استقلال مقابل الهلال عربستان عنوان كرد :همان طور كه مى دانيم الهلال قهرمان ليگ عربستان شده و به نظرم اين تيم براى حضور در رقابت هاى آسيايى كاملا بى خيال شود و براى فصل آتى تلاش كند، اما از طرفى هم احتمال دارد مقابل ما محكم بازى كند تا به نوعى به ديگر تيم عربى كمك كند. با اين شرايط بهتر است ما به اين موضوعات توجهى نكنيم و همچون بازى رفت مقابل الهلال بهترين بازى را به نمايش بگذاريم تا موفق شويم.

انتهای پیام/

اظهارات زمانی درباره وضعیت استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار