رئیس هیأت قایقرانی استان اصفهان گفت: با اکثریت آرای مجمع اصفهان به عنوان مقر کنفدراسیون قایقرانی آسیا انتخاب شد و آخر فروردین ماه در ترکیه در جلسه‌ای که تشکیل خواهد شد.

سلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، در رابطه با عملکر سال گذشته هیأت قایقرانی استان اظهار کرد: به دلیل خشکسالی زاینده‌رود در استان اصفهان و سایر شهرهای اطراف فعالیت‌هایمان کاهش داشت، اما در بخش بین‌الملل و در بخش حضور در مجامع جهانی شرکت گسترده داشتیم.

وی ادامه داد: یکی از این موارد شرکت در مجمع بین‌المللی WRF یا رفتینگ بود که موفق شدیم کرسی اصلی را در بخش فنی و اجرایی را به نماینده ما اختصاص دهند.

رئیس هیأت قایقرانی استان اصفهان تصریح کرد: دستاورد دوم ما این بود که با اکثریت آرای مجمع اصفهان به عنوان مقر کنفدراسیون قایقرانی آسیا انتخاب شد و آخر فروردین ماه در ترکیه در جلسه‌ای که تشکیل خواهد شد، سایر موارد برای هماهنگی این موضوع انجام می‌شود.

قاضی‌عسگر در مورد سایر دستاوردهای هیأت قایقرانی استان اصفهان گفت: بسیاری از ملی‌پوشان و مربیان تیم‌های ملی قایقرانی از استان اصفهان هستند که به عنوان مثال قاضی‌عسگر سرمربی تیم کانوپولوی جوانان است و نایب قهرمان آسیا شد و در بخش بانوان نیز ما مربیانی داریم که تیم‌های آن‌ها قهرمان آسیا شدند و رئیس کمیته اسلالوم و رفتینگ فدراسیون نیز اصفهانی هستند.

وی ادامه داد: در هیأت سعی کردیم از خشکسالی زاینده‌رود که ما را تهدید می‌کرد به یک فرصت تبدیل کنیم و دستاورهای خوبی داشته باشیم.

رئیس هیأت قایقرانی استان اصفهان مهم‌ترین برنامه سال 97 هیأت را شرکت احمدرضا طالبیان در مسابقات آسیایی عنوان کرد و اظهار داشت: در بخش آب‌های آرام امید زیادی به کسب مدال توسط این قهرمان اصفهانی داریم.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین مشکلات هیأت کمبود اعتبارات مالی است، افزود: در بخش نوجوانان هم فعالیت می‌کنیم و با توجه به برگزاری مسابقات در کانادا و حضور نوجوانان اصفهان در تیم‌های ملی در این زمینه هم تمرکز خواهیم کرد.

قاضی‌عسگر در مورد گم شدن قایق دراگون بوت در اصفهان نیز گفت: جلساتی با هیأت انجمن‌های ورزشی برگزار شده و ما به جهت اینکه در مدت اخیر در حال تحویل گرفتن وسایل هستیم، هر آنچه وجود دارد تحویل خواهیم گرفت و افراد قبلی باید نسبت به گم شدن قایق پاسخگو باشند ولی ظاهرا مشخص نیست که چه اتفاقی برای این قایق رخ داده است.

 

انتهای پیام/م

 

عملکرد هیات قایقرانی استان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.