کمیساریای عالی آوارگان سازمان ملل اعلام کرد بیش از یک میلیون نفر در لیبی نیازمند کمک بشردوستانه هستند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، کمیساریای عالی آوارگان سازمان ملل متحد اعلام کرد بیش از یک میلیون نفر در لیبی نیازمند کمک بشردوستانه هستند و غیرنظامیان به ویژه کسانی که از خانه های خود فراری شده اند، آسیب پذیر هستند.

این آژانس سازمان ملل در بیانیه ای که شامگاه پنجشنبه منتشر شد اعلام کرد «یک میلیون و 100 هزار نفر از جمله شماری آواره و مهاجر که افرادی به شدت آسیب پذیر هستند به کمک بشردوستانه نیاز دارند.»

کمیساریای عالی آوارگان خاطر نشان کرد برای آنکه بتواند عملیات خود را به خوبی انجام دهد به 85 میلیون دلار کمک مالی نیاز دارد. براساس آخرین آمار کمیساریای عالی آوارگان سازمان ملل متحد، در حال حاضر 51 هزار آواره و متقاضی پناهندگی در لیبی حضور دارند. 165 هزار نفر از مردم لیبی نیز در داخل این کشور آواره شده اند. 340 هزار لیبیایی در سال 2018 به مناطقی که در آن زندگی می کردند بازگشته اند و در برخی موارد در شرایط بسیار دشواری زندگی می کنند. صدها هزار لیبیایی دیگر نیز به علت درگیری هایی که از سال 2011 این کشور را ویران کرده است به کمک بشردوستانه نیاز دارند. در این بیانیه آمده است افراد آسیب پذیر به ویژه به غذا، دارو، مسکن و خدمات بهداشتی نیاز دارند.

انتهای پیام/

نیاز بیش از یک میلیون لیبیایی به کمک های بشر دوستانه

برچسب ها: سازمان ملل ، آفریقا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار