آیت الله دری نجف آبادی گفت: در زمینه حمایت از کالای ایرانی همه باید احساس مسئولیت کنند.

 در زمینه حمایت از کالای ایرانی همه باید احساس مسئولیت کنندبه گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازاراک؛  آیت الله دری نجف آبادی امام جمعه اراک و نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه‌های نماز جمعه اراک گفت: در زمینه اقتصادی و حمایت از کالای تولید داخل و ایجاد اشتغال همه باید احساس مسئولیت کنند.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به اینکه تولید ملی و حمایت از تولید ملی یکی از مولفه‌های قدرت و عظمت اقتصادی کشور است افزود:همه مردم و مسئولان باید از کالای ایرانی حمایت کنند و تولیدکنندگان هم باید کیفیت کالای تولیدی خود را بالا ببرند تا مصرف‌کننده رضایت داشته باشد.

امام جمعه اراک اضافه کرد: ۴۰ سال است که این نظام و کشور با تمام توان در مقابل دشمنان ایستادگی کرده است و جنایتکاران همچنین آمریکا، اسرائیل وعربستان با تمام توان به دنبال ضربه زدن به این کشور هستند.

ایران اسلامی بر سر آرمان‌های انقلاب مذاکره نمی‌کند

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: ایران اسلامی در هیچ شرایطی حاضر نیست بر سر آرمان‌های انقلاب شهدا ارزش‌های نظام و همیت کشور با دشمنان مذاکره کنند.

نماینده، ولی فقیه با اشاره به اینکه در آستانه سالروزتثبیت ارتش جمهوری اسلامی ایران توسط امام هستیم گفت: در حالی که همه توطئه‌های داخلی و بین المللی به دنبال از بین بردن ارتش بودن امام خمینی ارتش قدرتمند در کشور تصویب کرد.

وی تصریح کرد: امروز این نیروی اقتدار با تجهیزات مرتبط با تجهیزات به روز و قدرتمند در مقابل دشمنان ایستاده اند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.