تیم ملی فوتبال قطر به عنوان تیم میهمان از قاره آسیا، در رقابت های جام ملتهای آمریکای جنوبی شرکت می کند.

تیم ملی فوتبال قطر در کوپا آمه ریکا شرکت می کندبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رقابت های جام ملتهای آمریکای جنوبی ( کوپا آمه ریکا ) 2019 درحالی قرار است در برزیل برگزار شود که از قبل مشخص شده بود تا چند کشور به عنوان تیم میهمان در این رقابت ها حضور یابند.

مکزیک چندسالی می شود در رقابت های کوپا آمه ریکا میهمان است و حالا کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی تصمیم گرفته تا از چند کشور آسیایی در رقابت های سال 2019 استفاده کند.

در چند هفته اخیر، صحبت های هایی زیادی در خصوص تیم های آسیایی شرکت کننده در این مسابقات صورت گرفت اما طبق اعلام قطری ها، حضور این تیم به عنوان یکی از میهمانان آسیایی کوپا در سال آینده قطعی است و احتمال می رود تا چند روز دیگر، نام تیم های دیگر نیز منتشر شود.

همچنین با توجه به اینکه کشورهای آمریکایی برای میزبانی جام جهانی 2026 کاندیدا شده اند، جلب حمایت قطری ها برای آنها اهمیت ویژه ای دارد و این یک قدم بزرگ برای پیوستن قطر به آمریکایی ها در کسب میزبانی مهمترین تورنمنت فوتبال جهان است.

گفتنی است کوپا آمه ریکای سال 2019 با حضور شانزده تیم از 3 قاره مختلف برگزار می شود و این رقابت ها از روز 14 ژوئن تا 7 جولای در ریودوژانیرو ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

حضور تیم ملی قطر در رقابت های کوپا آمه ریکا 2019

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار