فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت:حمایت از کالای ایرانی یک ضرورت شرعی، قانونی و ملی است و همه ما تکلیف داریم که در اجرای منویات رهبر معظم انقلاب در راستای تحقق شعار سال کوشا باشیم.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار مهدی معصوم‌بیگی در نخستین جلسه قرارگاه تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان که با حضور مسؤولان سازمان‌های مرتبط در امر مبارزه با قاچاق برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به نامگذاری سال 1397 به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی از سوی رهبر معظم انقلاب رویکردها و برنامه‌ریزی‌های ما نیز باید متفاوت از سال‌های گذشته باشد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در طول چند سال گذشته به طور مستقیم و غیرمستقیم سال‌ها را بیشتر با رویکرد اقتصادی نامگذاری کردند و این شعارها نشان‌دهنده میزان اهمیت ایشان به موضوعات اقتصادی است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان داشت: حمایت از کالای ایرانی همه مؤلفه‌ها را تحت تأثیر خود قرار می‌دهد و فشار دشمنان نیز بر موضوع اقتصاد و تحریم متمرکز شده و در حال حاضر جنگ اقتصادی را شاهد هستیم.

وی با بیان این‌که کارهایی که تا به حال انجام شده مفید بوده اما کافی نیستند، گفت: سال جاری آموزش فروشندگان کالا، فرهنگ‌سازی مصرف کالای ایرانی با استفاده از تبلیغات یکپارچه شهری باید در جامعه نهادینه شود و در این زمینه باید همه سازمان‌ها مشارکت کنند.

معصوم‌بیگی از به کارگرفتن فناوری‌های نوین در کنترل محموله‌های باری در محورهای مواصلاتی در سال جاری خبر داد و گفت: انجام اقدامات هوشمندانه، تشدید فعالیت‌های مشترک بین بخشی و اصلاح رویه‌ها و روش‌ها از دیگر محورهای اساسی انتظامی استان در مبارزه با قاچاق کالا و ارز خواهد بود.

وی در پایان تأکید کرد: حمایت از کالای ایرانی یک ضرورت شرعی، قانونی و ملی است و همه ما تکلیف داریم که در اجرای منویات رهبر معظم انقلاب در راستای تحقق شعار سال کوشا باشیم.

 

انتهای پیام/م

 

جلسه قرارگاه تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.