به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ زهرا غلامرضایی معاون پیشگیری اداره کل بهزیستی استان قزوین افزود:از این تعداد ۲۶ هزار و ۷۸۰ نفر به صورت حضوری و ۱۱ هزار و ۲۰۸ نفر از طریق مشاوره تلفنی خط ۱۴۸۰ راهنماییهای لازم را دریافت کردند.
غلامرضایی اضافه کرد: بیشترمشکلات مطرح شده از سوی مراجعان و تماس گیرندگان مربوط به مشکلات بین فردی و روابط با همسر است.
به گفته وی، مشاوره در زمینه کودک و نوجوان، تحصیلی، تربیتی و مشکلات ازدواج ازدیگر موارد مطرح شده از سوی مراجعان است.
معاون پیشگیری اداره کل بهزیستی استان گفت: در حال حاضر ۴۰ مرکز مشاوره در بخش خصوصی، یک مرکز مشاوره دولتی و همچنین صدای مشاور بصورت تلفنی در سطح استان فعالیت دارند.
غلامرضایی افزود: افراد نیازمند به خدمات روانشناسی که هزینه پرداخت بخش خصوصی را نداشته باشند از حمایت یارانه سازمان برخوردار میشوند.
وی اضافه کرد: مشاوره تلفنی از طریق خط ۱۴۸۰ در سراسر استان رایگان است.
انتهای پیام/