گروه‌های تروریستی عصر روز پنجشنبه اطراف محله مسکونی «جمعیه الزهرا» و دانشگاه حلب را گلوله باران کردند.

گروه‌های تروریستی محله‌های مسکونی حلب و دانشگاه حلب را هدف گلوله قرار دادندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  خبرگزاری اسپوتنیک، گروه‌های مسلح مستقر در اطراف محله «جمعیه الزهرا» عصر امروز چندین گلوله توپ به سوی این منطقه شلیک کردند که خسارت‌های مادی به همراه داشت، اما تلفات جانی نداشت.

عناصر مسلح همچنین دانشگاه حلب را با چند گلوله هدف قرار دادند که بر اثر آن دو دانشجو زخمی و برای درمان به مرکز بهداری دانشگاه منتقل شدند.

منابع پزشکی اعلام کردند حال دو دانشجوی زخمی کاملا مساعد است و آن‌ها پس از درمان از بیمارستان مرخص شدند.

ارتش سوریه با حملات توپخانه متمرکز به این حملات تروریست‌ها پاسخ داد و باعث شد اقدام عناصر مسلح به گلوله باران مناطقی در حلب به طور کامل متوقف شد.

گروه‌های مسلح وابسته به گروه تروریستی «تحریر الشام» (جبهه النصره) که در اطراف محله جمعیه الزهرا مستقر هستند همچنان هر از چند گاهی محله‌های مسکونی در غرب و شمال غرب حلب را گلوله باران می‌کنند.

شماری از مدارس راهنمایی و ابتدایی واقع در محله‌های شارع النیل، حلب الجدیده و الشهبا نیز به تازگی از جمله اهداف حملات خمپاره‌ای و گلوله باران تروریست‌ها بوده اند و بر اثر آن ده‌ها نفر از دانش آموزان و ساکنان این مناطق شهید یا زخمی شده اند.

انتهای پیام/

گروه‌های تروریستی محله‌های مسکونی و دانشگاه حلب را گلوله باران کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار