سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از آتش سوزی یک ساختمان 4 طبقه در بلوار فردوس و مصدومیت 2 نفر خبر داد.

آتش سوزی یک ساختمان 4 طبقه در بلوار فردوس/2 نفر مصدوم شدندجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد:ساعت 18:00 امروز(پنج شنبه) یک مورد آتش سوزی در یک ساختمان در خیابان شقایق، بلوار فردوس به آتش نشانی اعلام شد که بلافاصله 2 گروه حریق و یک گروه نجات به همراه نردبان هیدرولیکی و خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود:آتش نشان‌ها ظرف مدت 4 دقیقه به محل حادثه رسیدند و مشاهده کردند پارکینگ یک ساختمان مسکونی 4 طبقه  که در طبقه منفی 1 بود و در آن مقدار زیادی لوازم منزل نگهداری می‌شد دچار آتش سوزی شده است.

سخنگوی ساختمان آتش نشانی شهر تهران با بیان اینکه خوشبختانه در پارکینگ این منزل مسکونی هیچ خودرویی وجود نداشت گفت:آتش سوزی از پارکینگ آغاز و تمام وسایل را شعله ور کرده و دود غلیظی تمام ساختمان  و طبقات بالایی را فراگرفته بود.

ملکی ادامه داد: پیش از رسیدن آتش نشان‌ها تعدادی از ساکنان از ساختمان خارج شده بودند اما چند نفری در ساختمان گرفتار بودند.

وی افزود:آتش نشان‌ها به دو گروه تقسیم شدند،گروه اول در طبقه منفی یک مشغول خاموش کردن آتش شدند و گروه دوم با دستگاه‌های تنفسی به طبقات بالایی برای نجات ساکنان رفتند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت:در این حادثه 2 نفر از جمله یک پسر 13 ساله و یک خانم 70 ساله مصدوم شدند که توسط عوامل آتش نشانی نجات و به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۰۷:۵۰ ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
عمدی نبوده است چرا ازپارکینگ شروع شده
آخرین اخبار