معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد به توجه به عرصه‌های فرهنگی وهنری توسط مسئولین استان تاکید کرد.

طالبی معاون سیاسی امنیتی استانداریزددرگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ ایجاد باور مشترک در توجه به عرصه فرهنگی و هنری در مسئولین زیربط را ظرفیت فرهنگی جدید ایجاد شده در استان دانست وگفت: این حس مشترک ایجاد شده به خصوص در شهرداری‌ها و شورای شهر باشد.

طالبی با اشاره به ظرفیت بالای فرهنگی و هنری استان، بزرگترین مشکل این حوزه را کمبود بودجه عنوان کرد و افزود:هر چند استان یزد جز استان‌های توسعه یافته است، ولی در ردیف تخصیص بودجه توجه لازم به استان صورت نمیگیرد.

وی خاطرنشان کرد: در استان یزد واحد‌های تولیدی و صنعتی بزرگ وفعالی وجود دارد که متاسفانه حمابت لازم از این عرصه صورت نمی‌گیرد.

این مقام مسئول جوادیان زاده را از گزینه‌های مناسب برای اداره فرهنگ و ارشاد عنوان کرد و ایجاد جریان جدید فرهنگی و هنری در استان یزد را خواستارشد.

طالبی با اشاره به برگزاری کنسرت در استان یزد افزود: از ابتدای آغاز به کار دولت تدبیر و امید تاکنون ۵۰ مجوز برگزاری کنسرت در استان یزد صادر شده که فقط تعداد انگشت شماری از آن به دلیل ایجاد حاشیه از طرف برگزار کنندگان کنسرت لغو شده و خوشبختانه کنسرت‌های اخیر با کمترین حاشیه در استان برگزار شده است.

انتهای پیام/ ا

کمبودبودجه بزرگترین مشکل حوزه فرهنگی هنری استان یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.