سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: آزمون استخدامی نیروهای شرکتی خرید خدمات بهداشتی و پشتیبانی طرح مراکز حاشیه شهر دانشگاه علوم پزشکی استان 21 اردیبهشت سال جاری دوباره برگزار می شود.

به گزارش  گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ استوار بیان کرد: تعداد شرکت کنندگان در این آزمون 3 هزار و 607 نفر بوده که از این تعداد، یک هزار و 714 شرکت کننده مرد و یک هزار 893 نفر زن هستند.
 رحیم استوار اظهار داشت: این آزمون نیاز به ثبت نام و یا ورود اطلاعات جدید ندارد.
وی افزود: آزمون استخدامی شرکتی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با همان تعداد شرکت کنندگان اولیه، در 36 کد رشته شغلی و بدون پرداخت هزینه در روز 21 اردیبهشت سال 1397 برگزار می شود.
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تصریح کرد: داوطلبان می توانند جهت دریافت کارت ورود به جلسه و اطلاع از محل و زمان آزمون روز 18 اردیبهشت امسال به سایت دانشگاه علوم پزشکی استان به نشانی www.yums.ac.ir مراجعه کنند.
 گفتنی است که روز 27 بهمن 1396آزمون استخدامی 182 نیروی شرکتی مورد نیاز بخش‌های مختلف دانشگاه علوم پزشکی در دو دانشگاه یاسوج (بانوان) و دانشگاه آزاد اسلامی (مردان) با حضور 3 هزار و 607 نفر دواطلب برگزار شد که به دلیل نرسیدن به موقع سؤالات تخصصی نیمه تمام ماند.
 
انتهای پیام/ش

آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج دوباره برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.