مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از ارسال ۲۷۳ اثر خوشنویسی از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ملی شهید هوشنگ مداحی پور خبر داد و گفت: اختتامیه این جشنواره اردیبهشت ماه امسال برگزار می‌شود.

ارسال ۲۷۳ اثر  به دبیرخانه جشنواره ملی خوشنویسی شهید مداحی پوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حسین اسحاقی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان گفت:پس از انتشار فراخوان جشنواره خوشنویسی، تصویر ۲۷۳ اثر خوشنویسی از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره رسید.

وی افزود: از این تعداد، ۱۳۰ اثر به مرحله دوم جشنواره راه یافتند که با حضور اساتید ملی، داوری خواهند شد تا آثار برتر معرفی شوند، این جشنواره در ۳ بخش نستعلیق، شکسته نستعلیق و ثلث با موضوعات متون قرآنی، متون نهج البلاغه و ایثار و شهادت برگزار خواهد شد.

اسحاقی گفت: اختتامیه جشنواره ملی خوشنویسی شهید هوشنگ مداحی پور اواخر اردیبهشت ماه سال جاری با حضور اساتید ملی و هنرمندان برتر این جشنواره برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با بیان اینکه باید گرایش مردم به هنر افزایش یابد، تصریح کرد: در این راستا طبق برنامه ریزی انجام شده کتاب نفیسی از آثار برگزیده جشنواره چاپ و بعد از اختتامیه جشنواره، نمایشگاهی از آثار برگزیده به مدت یک هفته در جیرفت برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ح

ارسال 273اثرخوشنویسی به جشنواره ملی شهیدمداحی پور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار