سارا سندرز گفت همه گزینه‌ها علیه سوریه روی میز است اما هنوز هیچ برنامه زمانی در این باره تعیین نشده است.

کاخ سفید: هنوز برنامه زمانی برای حمله به سوریه تعیین نشده استبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، سارا سندرز - سخنگوی کاخ سفید - در نشست خبری خود در پاسخ به سئوالات پیاپی خبرنگاران درباره تهدید اخیر دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا درباره اقدام نظامی علیه سوریه گفت همه گزینه ها روی میز است اما هنوز هیچ برنامه زمانی در این باره تعیین نشده است و ما در حال بررسی گزینه های دیگر هستیم. امیدواریم روسیه رفتار خود را درباره مسایل مربوط به سوریه تغییر دهد. روسیه ثابت کرده بازیگر بدی است اما آمریکا امیدوار است مسکو تغییر کند.

سخنگوی کاخ سفید در پاسخ به سئوالی درباره اینکه آیا آمریکا به تنهایی یا به همراه ائتلافی از کشورها علیه سوریه اقدام نظامی صورت می دهد گفت ما تماس هایی با متحدان و شرکای خود از جمله اسرائیل، عربستان سعودی و فرانسه داشته ایم و گفتگوهای منظمی در سطوح مختلف با این متحدان درباره اقدام نظامی ضد سوریه صورت گرفته است. حمله موشکی عنوان شده در توئیت ترامپ، یکی از گزینه ها برای اقدام علیه سوریه است.

انتهای پیام/

برچسب ها: کاخ سفید ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۵ ۲۳ فروردين ۱۳۹۷
بگید غلط کردیم بلوف زدیم نگرفت دیگه چرا حاشیه میرید ،اونزمانی که شما توی خاورمیانه جولان میدادید یک مشت دولت وابسته که از خودشون اختیاری نداشتند حاکم بود نه حالا که قدر قدرتی انقلابی چون کوه سد راهتونه ،هر چقدر بیشتر تلاش کنید در باتلاقید وکارتان تمومه ،خونهای پاک شهیدان مسلمان زمینگیرتان کرده وسلام،
آخرین اخبار