مدیر عامل تیم خاتم اردکان گفت:خبر بلاتکلیفی تیم خاتم برای حضور در رقابت‌های آسیایی و وضعیت نامشخص مدیرعامل این تیم را تکذیب کرد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ مدیر عامل تیم خاتم اردکان گفت: بلاتکلیفی تیم والیبال خاتم اردکان برای حضور در رقابت‌های آسیایی و وضعیت نامشخص مدیرعامل این تیم برآمده از شیطنت از سوی یکی از رسانه‌ها و دروغ محض است.

ملت اردکانی با اعلام این موضوع که کادرفنی و مسئولان باشگاه و شهرستان فقط منتظر اعلام کتبی فدراسیون والیبال برای معرفی نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا هستند افزود: درصورت اعلام رسمی فدراسیون و مشخص شدن انحلال باشگاه بانک سرمایه بصورت کتبی، ما با قدرت برای حضوری موفق در رقابت‌های حساس آسیایی آماده خواهیم شد.

وی وجود شایعات و مباحث این چنینی را اطراف یک تیم شهرستانی و راه یافته به رقابت‌های حساس آسیایی را طبیعی خواند و افزود: امیدواریم اصحاب رسانه، همراه طرفداران یکدل و خونگرم خاتم شرایط اطراف تیم را با حساست بیشتر دنبال کنند و به مباحث حاشیه‌ای دامن نزنند.

عباسعلی میرحسینی سرمربی تیم خاتم اردکان نیز با رد شایعات مطرح شده از سوی یکی از رسانه‌ها، گفت: بنده در هیچ مصاحبه ‎‌ای درخصوص بلاتکلیفی مدیرعامل و تغییر کادرفنی صحبتی نکرده ام و سوء برداشت یک خبرنگار شایعاتی را ایجاد کرده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: طی جلسه چندروز گذشته با مدیرعامل باشگاه و کادرفنی، مقرر شد تا کار تمرینات خود را برای حضور قدرتمند در جام باشگاه‌های آسیا شروع کنیم و چند بازیکن طراز اول را نیز برای اضافه شدن به تیم جهت حضور پرقدرت در این رقابت‌ها شناسائی و معرفی کنیم.

انتهای پیام/ی

تکذیب خبربلاتکلیفی تیم خاتم برای حضور در رقابت‌های آسیایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار