سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: خبر محرومیت یکی از اعضای باشگاه کذب محض است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حمید رضا گرشاسبی درباره اینکه گفته می شود یکی از اعضای باشگاه 5 سال با محرومیت مواجه شده است، اظهار کرد: خبر محرومیت یکی از اعضای باشگاه کذب محض است چرا که حکمی به باشگاه ابلاغ نشده است. 

او درباره اظهارات باشگاه استقلال مبنی بر مبلغ بالای قرارداد برانکو بیان کرد: این اظهارات حرفه ای نیست و باشگاه استقلال نباید در کار باشگاه ما دخالت کند و بعید می دانم چنین موضوعی مطرح شده باشد. طبق قانون سازمان لیگ برتر مبلغ قراردادها محرمانه است و چنین رقمی هم صحت ندارد. 

گرشاسبی درباره تساوی برابر تیم پارس جنوبی جم بیان کرد: برانکو فرصت به بازیکنان جوان داده است و ترکیب را تغییر داده بود اما باز باید این بازی را می بردیم و مساوی قابل قبول نیست. بازیکنان باید بهتر بازی می کردند و فرصت خوبی برای جوانان بود که خود را نشان بدهند. 

او ادامه داد: با توجه به اینکه اختلاف امتیازی ما با حریفان زیاد است و قهرمان لیگ برتر شدیم منطقی بود که به بازیکنانی که کمتر بازی کردند در ترکیب اصلی قرار می گرفتند اما متاسفانه نتیجه مطلوبی بدست نیامد. 

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره نگرانی بابت بازی با السد قطر ندارد، تصریح کرد: این ارنج اصلی تیم نبود و بازیکنان باتجربه برابر السد قطر بازی می کنند و نگرانی از این بابت وجود ندارد. 

انتهای پیام/ 

اظهارات گرشاسبی درباره تساوی برابر پارس جنوبی جم 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار