استاندار کرمان با اشاره به اینکه در این استان جناحی کار نکرده ایم، گفت: جناح ما جناح خدمت است.

جناح ما خدمت به مردم است به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان امروز در دیدار با کارکنان استانداری کرمان گفت: جناح ما جناح خدمت است و دولت نیز با همین رویکرد به دنبال به کارگیری همه جناح ها بوده و درصدد حذف هیچ جناحی نیست.

وی با اشاره به اینکه در استان کرمان حوزه سلامت، امنیت، پدافند غیرعامل و .... رتبه های برتر کشوری را به خود اختصاص داده است، گفت: برای اولین بار در استان کرمان مدیران جوان را به کار گرفته ایم که موفقیت های خوبی را نیز رقم زده اند و در کنار آن افرادی که سال های خدمتی آنها به پایان رسیده بود را بازنشسته کردیم و همچنین از انتقال های اداری غیر ضروری نیز خودداری کرده ایم و هیچ زمانی جناحی کار نکرده ایم .


استاندار کرمان عنوان کرد: به منزلت و جایگاه کارکنان استانداری اعتقاد دارم و این افراد در ادب، احترام به ارباب رجوع و سایر حوزه ها سرآمد بوده و هستند.


رزم حسینی با اشاره به اینکه استان کرمان و استانداری این استان در طلایی ترین دوران های خود پس از انقلاب است، گفت: در سال جاری بیش از 10 هزار میلیارد تومان پروژه در این استان به بهره برداری خواهد رسید و این در حالی است که در سال گذشته نیز استان کرمان بیشترین افتتاح طرح ها را در سطح استان داشته است.


وی تصریح کرد: در سال گذشته بیش از 40 هزار شغل در استان ایجاد شده است و کارهای بزرگی در این استان صورت گرفته است.

وی با اشاره به مشکلات کنونی جامعه گفت: ما دوران های سخت تری از جمله دوران دفاع مقدس را پشت سر نهاده ایم و امروز همه وظیفه داریم که در جهت امید بخشی به مردم مبتنی بر داشته ها و سرمایه های خود تلاش کنیم.


رزم حسینی اجرای پروژه های شهری را کاری جسورانه و شجاعانه بر شمرد و گفت: بدون کمک های دولتی کارهای بزرگی برای ساماندهی میراث فرهنگی استان انجام شده است و در سال جاری بزرگترین خانه خشتی جهان در رفسنجان افتتاح می شود.


وی ادامه داد: تمامی تجهیزات تله کابین کرمان وارد شده است و با همت بیشتر شهرداری این پروژه در سال جاری افتتاح شده و مردم از آن بهره مند می شوند.


استاندار کرمان عنوان کرد: از ابتدای انقلاب متوسط ایجاد شغل در سال 23 هزار و 802 شغل بوده است که در دولت تدبیر و امید به بیش از 33 هزار شغل رسیده است و در سال گذشته نزدیک به 40 هزار شغل در استان کرمان ایجاد شد.


وی افزود: برای جیران عقب ماندگی های موجود در حوزه ایجاد شغل باید با وحدت و همدلی زمینه توسعه سرمایه گذاری و ایجاد 70 هزار شغل در استان را فراهم کنیم.


انتهای پیام/س

 

جیران عقب ماندگی های موجود در حوزه ایجاد شغل باید با وحدت و همدلی باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار