بازی تیم پرسپولیس قهرمان لیگ برتر و پارس جنوبی جم با حاشیه‌هایی همراه بود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  بازی  تیم های فوتبال پرسپولیس قهرمان لیگ برتر و پارس جنوبی جم ساعت 19 در حالی در ورزشگاه آزادی آغاز شد که حاشیه هایی به همراه دارد.

 در حالی که کمتر از یک ساعت تا شروع بازی مانده است بازیکنان شروع به تشویق بازیکنان تیم خود کرده اند و نمایی از طرح موزاییکی ۱۱ قهرمانی پرسپولیس به چشم می خورد.هواداران پارس جنوبی جم که بسیار هم کم تعداد هستند.

حدود ۵ هزار هوادار پرسپولیس و ۱۰۰ هوادار پارس جنوبی در ورزشگاه حضور داشتند.

هواداران پرسپولیس پس از اینکه متوجه شدند رضا خالقی‌فر گل تساوی گسترش فولاد را وارد دروازه استقلال کرده است به تشویق مهاجم سابق خود تیم پرداختند.

به جز علیرضا بیرانوند هیچ یک از بازیکنان ذخیره پرسپولیس برای گرم کردن خود به زمین نیامدند.بازیکنان یک مدرسه فوتبال با لباس های متحد الشکل در جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی حضور داشتند.

درحالیکه پیش از این شایعاتی درباره خروج نام محمد طیبی از فهرست ۱۸ نفره پارس جنوبی به دلیل مشکلات مربوط به ثبت قرارداد این بازیکن به گوش می رسید مهدی تارتار این بازیکن را در ترکیب ۱۱ نفره تیمش قرار داد تا روی این شایعه خط بطلان کشیده شود.

بازیکنان ۲ تیم ساعت ۱۸ برای گرم کردن بدن هایشان به زمین آمدند.در زمان ورود محسن فروزان به زمین هواداران پرسپولیس او را هو کردند.

در حالی که استعمال دخانیات ممنوع اعلام شده است برخی هواداران در حال سیگار کشیدن هستند.

محمد نوری، کاپیتان پارس جنوبی و مهدی تارتار سرمربی این تیم از سوی هواداران تشویق شدند.

برخلاف مهدی تارتار، برانکو ایوانکوویچ در زمان گرم کردن بازیکنانش در کنار زمین حضور داشت و مورد تشویق قرار گرفت.

بازیکنان تیم پرسپولیس ساعت ۱۸:۳۸ برای تعویض لباس های خود به رختکن رفتند.محمد نوری در زمان بازگشت به رختکن به هواداران پرسپولیس تعظیم کرد.

روح الله سیف الهی و مثیم نقی زاده دیگر بازیکنان پارس جنوبی که زمانی در پرسپولیس بازی میکردند از سوی هواداران این تیم تشویق شدند.

 هواداران پرسپولیس در زمان اعلام اسامی بازیکنان تیم پارس جنوبی جم شعار هایی را می دادند. لوگوی باشگاه پرسپولیس دیگر طرح موزاییکی بود که امروز به نمایش درآمد.بهرام رضائیان مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی در جایگاه VIP حضور داشت.

محسن مسلمان در زمان ورود به زمین از سوی هواداران تشویق شد.هواداران تیم پرسپولیس با استفاده از طرح موزاییکی تعداد قهرمانی های خود را شمرده و به نمایش گذاشتند.

تشویق مسلمان از سمت جایگاه ۳۶ سبب شد این بازیکن که روی نیمکت نشسته بود از جایش بلند شود و در مقابل این جایگاه تعظیم کند.

برانکو و افشین پیروانی پیش از شروع بازی به سمت نیمکت پارس جنوبی رفتند و با تارتار و دستیارانش خوش وبش کردند.

محسن ربیع خواه و احسان علوان زاده از مهدی تارتار رخصت گرفتند. همچنین محمد نوری، روح الله سیف اللهی و میثم نقی زاده هم با برانکو و نیمکت نشینان پرسپولیس رخصت گرفتند‌.

انتهای پیام/

دیدار تیم های پرسپولیس و پارس جنوبی در هفته بیست و هشتم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار