رئیس شورای عالی استان‌ها در جلسه هم اندیشی اعضای شورا از پیشنهادات خود به دفتر رئیس جمهور برای برگزاری مراسم روز ملی شوراها سخن گفت.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی الویری رئیس شورای عالی استان‌ها در نشست هم اندیشی اعضای شورا که پیش از ظهر امروز(چهارشنبه) در محل برج میلاد برگزار شد، با اشاره به دیدار خود با واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور اظهار کرد: در این دیدار پیشنهاداتی برای برگزاری روز ملی شوراها ارائه شد و قرار شد نتیجه این پیشنهادات پس از گفتگو با رئیس جمهور اطلاع داده شود.

وی با اشاره به اولین پیشنهاد افزود: تقاضا کردیم که روز ملی شوراها در اجلاس سران و با حضور رئیس جمهور در یک جمع 2 هزار نفره برگزار شود.

رئیس شورای عالی استان‌ها تاکید کرد: پیشنهاد دیگر ما این بود که در صورت عدم برگزاری روز ملی شوراها در اجلاس این مراسم روزملی شوراها در قالب همایش 500 نفره در وزارت کشور و یا با تعداد نفرات کمتری در محل مجلس قدیم برگزار شود.

الویری در پایان سخنان خود به جهت حضور معاون اول رئیس جمهور در اجلاس چهارم شورای عالی استان‌ها خواستار حضور به موقع اعضا در جلسه عمومی شورای عالی استان‌ها شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار