۲۰۰ کندوی عسل سرقتی به ارزش یک میلیارد ریال در بابل کشف شد.

سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کندوی عسل از مزارع و باغات شهر‌های لاله آباد و گتاب در شهرستان بابل، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این ماموریت ماموران فرماندهی انتظامی بخش گتاب با بررسی‌ های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک باند سرقت کندوی عسل در این منطقه شدند.

سردار میرفیضی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی ماموران فرماندهی انتظامی بخش با همکاری دیگر عوامل انتظامی در عملیاتی ضربتی موفق به دستگیری ۴ متهم به سرقت از اعضای یک باند شدند.

فرمانده انتظامی مازندران از کشف ۲۰۰ کندوی عسل از سارقان خبر داد و افزود: ارزش ریالی کندو‌های عسل کشف شده از متهمان یک میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار میرفیضی با بیان اینکه تاکنون ۲۰ نفر از مالباختگان برای شکایت از این افراد به پلیس مراجعه کردند، از مالکان کندو‌های عسل این شهرستان خواست: در صورت وقوع سرقت کندوی عسل آنان برای اعلام شکایت و شناسایی سارقان به فرماندهی انتظامی شهرستان بابل مراجعه کنند.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به شروع فصل کشاورزی و چرای دام‌ ها در مراتع و ییلاقات، از مالکان کندو‌های عسل، کشاورزان و دامداران خواست: ضمن سرکشی مداوم از مزارع، باغات و تجهیزات دامی و کشاورزی خود، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ یا مراکز انتظامی محل فعالیت خود اطلاع دهند.

انتهای پیام/ م

کشف کندو‌های عسل یک میلیارد ریالی در بابل

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار