معاون امور مجلس و استان‌های صدا و سیما گفت: برنامه‌های نوروزی صداوسیما اصفهان جز مراکز برتر بوده و باید هر چقدر می‌توان برای کارهای جدید و خوب سرمایه‌گذاری شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، علی دارابی پیش از ظهر امروز در مراسم مبادله تفاهم‌نامه پروژه‌های ملی صدا و سیمای مرکز اصفهان اظهار کرد: اصفهان از مراکز برجسته، نیرومند و رشید ما در کشور است و این فرصت بزرگی برای انجام پروژه‌های بزرگ در این استان است.

وی افزود: تمرکز اصلی ما در استفاده از نیروهای بومی در هر استان است و هدف‌ داریم که نیروهای هنرمند را در استان‌ها پرورش دهیم، البته در کارهایی که تولید می‌شود از نیروهای زبده و کارکرده که چهره‌های شناخته شده هم هستند استفاده می‌شود.

معاون امور مجلس و استان‌های صدا و سیما گفت: امروز صداوسیما 150 شبکه رادیو و تلویزیونی دارد که به زبان‌های فراملی برنامه پخش می‌کند که 70 عدد از آن‌ها در استان‌ها است، در حال حاضر نیز همه رادیوهای ما رادیو نما شده است؛ امسال چهلمین سال پیروزی انقلاب است و باید دستاوردها و کارنامه انقلاب را برای نسل جوان ارائه دهیم.

وی عنوان کرد: شهید بهشتی همه‌کاره انقلاب بود، این را افرادی که در فعالیت‌های انقلابی بودند می‌دانند اما نسل جوان با این موضوع آشنا نیستند تا ببینند این مرد بزرگ چه کارهای بزرگی برای جمهوری اسلامی انجام داده است.

دارابی تصریح کرد: بهشتی کسی بود که در هامبورگ اهل تسنن پشت سرش اقامه نماز می‌کردند و امروز اندیشه بهشتی را برای مقابله با افکار امثال داعش نیاز داریم، استان اصفهان پر است از نام‌آوران و تازه 40 نفر از آن‌ها جدا شده است تا معرفی شود.

وی بیان داشت: در حوزه کار نمایش باید به قدری حساس باشیم که بیننده در بین این همه کانال‌های مختلف رادیو و تلویزیونی بنشیند و ساخته‌های ما را تماشا کند؛ برنامه‌ها نوروزی صداوسیما اصفهان جزو مراکز برتر بوده است و انتظار می‌رود هر چقدر می‌توان برای کارهای جدید و خوب سرمایه‌گذاری شود.

معاون امور مجلس و استان‌های صدا و سیما اذعان داشت: رسانه ملی طبق تکلیفی که رهبری بر روی دوش آن گذاشته است خود را موظف به کمک به دولت می‌داند، از طرفی هم باید مشفقانه به برطرف کردن عیوب اقدام کنیم؛ البته باید زبان مردم هم باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.