بیش از ۶۰ تیم در دو رده سنی نوجوانان و جوانان مازندران شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، میلاد تقوی رییس هیات والیبال مازندران در جلسه جلسه توجیهی مربیان و سرپرستان تیم های والیبال نوجوانان و جوانان مازندران در هادی شهر با بیان اینکه برای اولین بار در تاریخ والیبال مازندران چنین استقبالی از تیم های پایه شده است، گفت: بیش از ۶۰ تیم در دو رده سنی نوجوانان و جوانان مازندران شرکت کردند.

وی افزود: در دو روزی که مسابقات نوجوانان و جوانان مازندران برگزار خواهد شد، ۹۶۰ بازیکن و ۱۸۰ سرمربی،مربی و سرپرست برای والیبال به کارگیری می شوند.

رییس هیات والیبال مازندران با بیان اینکه با صغر سنی بصورت جدی برخورد خواهیم کرد، گفت: مازندران یکی از استان هایی بوده که در مسابقات قهرمانی کشور سالم ترین سن ها را به مسابقات قهرمانی کشور روانه کرده است.

تقوی افزود: در سال های گذشته هر تیم که اعتراضی را بر روی بازیکنی داشت باید مبلغی به حساب هیات والیبال استان واریز می کرد تا اعتراض آن بررسی شود اما امسال هیچ مبلغی برای بررسی مستندات بازیکنان صغرسن دریافت نمی شود تا مسابقات در سلامت کامل برگزار شود.

وی با بیان اینکه با تیم تخلف کننده صغر سنی به صورت جدی برخورد خواهیم کرد، گفت: محرومیت مربی و بازیکن خاطی از جریمه های متخلفان بوده است‌‌.

رییس هیات والیبال مازندران با بیان اینکه سرمربیان  تیم های مازندران به زودی اعلام می شود، افزود: از این پس در تمامی هفته های برگزاری مسابقات سرمربی تیم های مازندران و نماینده کمیته فنی در مسابقات حضور دارند و  بازیکنان را زیر نظر خواهند گرفت.

انتهای پیام/ م

حضور بازیکنان مازندرانی در لیگ والیبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.