میل به کارهای برتر خلاقانه در پیشبرد اهداف سازمانی واعتماد آفرینی بیشترین نقش را داشته وپیش نیاز آن احساس مسئولیت در انجام مددکاری حرفه ای است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در همایش مددکاران خانواده با اشاره به اینکه خانواده کوچکترین واحد تولیدی است گفت:با مداخلات حرفه ای وخانواده محور و اشتغال محور موجبات بهبود وضعیت برای جامعه هدف را فراهم کنید
وی افزود : اعتقاد و باور قلبی به کار رسیدگی به نیازمندان موجب شکل گیری کار تیمی و خدمت رسانی اثر بخش به جامعه هدف شده و همدلی که لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی است در کار ایجاد می شود.لازمه اقتصاد مقاومتی کار فکری وفرهنگی ، عشق به کار تعلق خاطر تعصب سازمانی وپیشرفت همراه با عدالت است ونیاز به هم افزایی کار نو وخلاقانه وکارتیمی دارد. میل به کارهای برتر خلاقانه در پیشبرد اهداف سازمانی واعتماد آفرینی بیشترین نقش را داشته وپیش نیاز آن احساس مسئولیت در انجام مددکاری حرفه ای است .
مدیر کل کمیته امداد استان زنجان  به افزایش سرانه ایتام ومحسنین در سال 96 اشاره کردوگفت: با همت وتلاش کارکنان امداد در حوزه های مختلف سرانه ایتام  از  140هزار تومان در سال 95 به 321هزار تومان در پایان سال گذشته رسیده، وسرانه محسنین نیز از 65هزار تومان در سال 95به 165هزار تومان در پایان سال گذشته رسیده است و استان زنجان رتبه نخست کشوری را کسب کرده است .
وی همچنین با اشاره به شعار سال  افزود: اگر بخواهیم شعار سال به را به شعور سال تبدیل کنیم باید نگاههای جزیره ای به نگاههای زنجیره ای تبدیل شود ونسبت به شعار سال تعصب داشته وتفکر واقتصاد خلاق را پای کار آوریم .وبا حرکت تیمی وجهادی شعار سال را محقق کنیم.
صفری در پایان گفت: کار کمیته امداد زمینه سازی برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در حوزه کارکردی این نهاد است که لازمه آن داشتن همدلی در کار رسیدگی به خانواده های تحت حمایت است.
انتهای پیام/ن

همایش مددکاران خانواده در زنجان

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.