دبیر کمیته ملی المپیک گفت:استان یزد در بسیاری از رشته‌های ورزشی پیشتاز و در ورزش همگانی که جزو استان‌های برتر ایران است.

دبیر کمیته ملی المپیک  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ گفت: استان یزد در بسیاری از رشته‌های ورزشی پیشتاز و  در ورزش همگانی که جزو استان‌های برتر ایران است.

وی با اشاره به جایگاه خوب استان یزد درحوزه ورزش ادامه داد:من معتقدم لازمه ورزش قهرمانی ورزش همگانی است.

 شاهرخ شهنازی افزود: به منظور شرکت در مسابقات آسیایی که ۲۷ مرداد در جاکارتا برگزار می‌شود در حال تجهیز و آماده سازی تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات هستیم.

رئیس فدراسیون تنیس نیز در این مراسم گفت: فدراسیون جهانی تنیس روی میز با ۲۲۶ عضو، پر عضوترین فدراسیون جهانی است.

وی افزود: جایگاه امروز فدراسیون تنیس روی میز بعد از فدراسیون والیبال و در بین رشته‌های توپی و راکتی رتبه دوم را دارا است که این جایگاه خوبی است.

رییس فدراسیون تنیس روی میز اظهار داشت: با فعالیت‌های خوب هیئت تنیس روی میز استان یزد مدتی قبل برگزاری اردو تیم ملی برای اولین بار در شهرستان تفت را داشتیم و قهرمانی تیم دانشگاه یزد در لیگ یک و حضور این تیم در لیگ برتر ایران را شاهد بودیم.

مهرداد علی قارداشی گفت: سال قبل کلنگ زنی آکادمی تنیس روی میز استان را انجام دادیم که در جلسه مجمع امروز مدیرکل ورزش و جوانان قول دادند تا پایان امسال این مجموعه در اختیار راکت به دستان قرار بگیرد.

روز جهانی تنیس روی میز با حضور شاهرخ شهنازی دبیر کمیته ملی المپیک و مهرداد علی قارداشی رییس فدراسیون تنیس روی میز در گذر فرهنگ و هنر یزد برگزار شد.

انتهای پیام/ ی

رتبه دوم فدراسیون تنیس در بین رشته های ورزشی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.