برنامه «پلک» با هدف بررسی چالش‌های پیش روی نوجوانان و نیاز‌های آنان در جامعه و خانواده در سیمای مرکز قزوین تولید می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ بگفته اکبری مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین گفت: در این برنامه بخش‌های مختلفی همچون حرف حساب، مسابقه عکاسی، ارسال تصاویر، دخترانه، پسرانه، کمی بعدتر، تکاپو، طنز شو و درگوشی پیش بینی شده است.

اکبری افزود: در بخش حرف حساب، یک نوجوان به همراه والدینش و یک کارشناس در برنامه حضور می‌یابند تا راجع به یک موضوعی بحث کنند و به نتیجه برسند.

وی اضافه کرد: در بخش مسابقه عکاسی هم، عکس‌های ارسالی مخاطبان نمایش داده و برترین عکس انتخاب می‌شود.

به گفته مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین، در بخش ارسال تصاویر نیز، فیلم‌هایی از فعالیت‌های اجتماعی نوجوانان که توسط مخاطبان ارسال شده است به نام آنان پخش می‌شود.

اکبری افزود: در بخش‌های دخترانه و پسرانه ،مسائل مبتلا به این گروه از جامعه تبیین می‌شود.

وی اضافه کرد: در بخش کمی بعد‌تر نیز فضایی موقت برای نوجوانانی فراهم می‌شود که شغل مورد علاقه خود را تجربه کنند.

مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین با اشاره به بخش تکاپو گفت: در این بخش جنب و جوش‌های نوجوانان و بازی‌های این رده‌ی سنی به تصویر کشیده می‌شود.

اکبری افزود: در بخش طنز شو ،لطیفه گویی نوجوانان و بخش درگوشی هم مشکلات و چالش‌های نسل نوجوان است که بوسیله‌ی تصویر متن از رسانه منعکس می‌شود.

مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین گفت: برنامه تلویزیونی «پلک» به تهیه کنندگی افشین بصیری به مدت ۴۵ از سیمای مرکز قزوین پخش می‌شود.

انتهای پیام/

سیمای مرکز قزوین ، نوجوانان را به دیدن برنامه پلک دعوت می کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.