سه روز پیش در جریان حمله هوایی رژیم صهیونیستی به پایگاه هوایی T4 در حمص سوریه مهدی دهقان به شهادت رسید.

اولین تصویر از پیکر شهید مدافع حرم در حملات اسرائیل به پایگاه هوایی در سوریهبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در نخستین ساعات روز دوشنبه ۲۰ فروردین ماه ۹۷ مصادف با نهم آوریل چندین موشک به فرودگاه نظامی تیفور در استان حمص سوریه شلیک شد که سامانه پدافند هوایی سوریه آن‌ها را منهدم کردند. در مجموع ۸ موشک به پایگاه هوایی تیفور شلیک شد که در پی آن تعدادی شهید و زخمی شده‌اند. در بین شهدای این حمله موشکی نام ۷ ایرانی نیز به چشم می‌خورد.

گفتنی است؛ فرودگاه نظامی تیفور که نام دیگر آن فرودگاه نظامی "التیاس" است، یکی از مهمترین و بزرگترین پایگاه‌های نظامی سوریه به شمار می‌رود و حدود ۵۰ کیلومتر از شرق شهر تدمر در حمص فاصله دارد. فرودگاه نظامی تیفور اصلی‌ترین پایگاه نیرو‌های سوری و همپیمانان به شمار می‌رود که نقش پشتیبانی و حمایت و تسلیح نیرو‌های سوری و همپیمانان را که در استان‌های دیرالزور، حومه حماه و حلب می‌جنگند، ایفا می‌کند.

در همین رابطه نخستین تصویر از پیکر یکی از این شهدا به نام مهدی دهقان که در جریان حمله هوایی رژیم صهیونیستی به پایگاه هوایی T۴ در حمص سوریه به شهادت رسیدند در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است که در ادامه می‌توانید مشاهده نمایید.

اولین تصویر از پیکر شهید مدافع حرم در حملات اسرائیل به پایگاه هوایی در سوریه

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ش ک رامسر
۱۶:۱۸ ۱۶ شهريور ۱۳۹۷
مهدی جان روحت شاددردفاع ازکشورمادرکشورهمسایه برای نابودی دشمنان جان عزیزت راهدیه کردی تشکرراهت ادامه داردهمیشه درقلب ماهستی مرگ براسراییل کثیف کودک کش
-
ناشناس
۰۸:۴۶ ۳۰ فروردين ۱۳۹۷
انشالله اسرائیل نابود بشه الهی آمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۸ ۲۳ فروردين ۱۳۹۷
روح شهید بزرگوار مهدی دهقان شاد یادش گرامی
Iran (Islamic Republic of)
شهید
۱۷:۴۴ ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
خدایا خداوندا به من هم توفیق و لیاقت شهادت در راه دفاع از دینم، کشورم، عطا کن....آمین
التماس دعا
آخرین اخبار