در نشستی با حضور مسئولان دانشگاه صنعتی امیرکبیر با هیئت دانشگاهی سوئد، جزئیات همکاری این دانشگاه با دانشگاه‌های سوئد مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

همکاری دانشگاه امیرکبیر با کشور سوئدبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هیئتی متشكل از نمایندگان بین‌الملل و اساتید دانشگاه‌های "لوند"، "چالمرز"، "هالمستاد"، "مالمو"، "لیناس"، "بوراس" و "KTH" سوئد از دانشگاه صنعتی امیرکبیر بازدید کردند.

در نشستی با حضور مسئولان دانشگاه صنعتی امیرکبیر با هیئت دانشگاهی سوئدی، امیر گلرو مدیر همكاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه امیرکبیر به معرفی دانشگاه، ظرفیت‌ ها، توانایی‌ها و دستاوردهای آن پرداخت.

تبادل دانشجو در مقاطع تحصیلات تكمیلی دانشگاه امیرکبیر با سوئد

تبیین مدل‌های همكاری‌های بین‌المللی و ظرفیت‌های موجود برای همكاری با هریک از دانشگاه‌ها از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

تبادل دانشجو در مقاطع تحصیلات تكمیلی و دوره‌های دكتری دو مدركه تک نفره در حوزه آموزش و برگزاری كارگاه‌های تخصصی در حوزه پژوهش از جمله مواردی بود كه مورد توافق طرفین قرار گرفت.

همچنین در این بازدید چند نفر از اساتید دانشگاه در حوزه‌های مختلف علم با همتایان خود در این نشست ملاقات و رایزنی داشتند و زمینه‌های همكاری‌های علمی و پژوهشی دو طرف مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار