مدیر حوزه های هنری شهر ایلام از برگزاری آیین تجلیل و تکریم از هنرمندان استان ایلام در سالن مجتمع فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.

آیین تجلیل از هنرمندان ایلامی برگزار شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;  محمدعلی قاسمی اعلام کرد : در این همایش از هنرمندانی که در سال 96 در بخش‌های ملی و منطقه‌ای برای استان ایلام افتخار کسب کرده‌اند، تجلیل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هنرمند متعهد، با نگاه هنری خود دل در گروی انقلاب اسلامی دارند، اظهار کرد: هنر انقلاب طلایه دار اندیشه‌های زلالی است که نسبت به ارزش‌های دینی و انسانی احساس مسئولیت و تعهد می‌کند و هنر انقلاب برای رسیدن فراسوی کمال تلاش می‌کند.

رئیس حوزه هنری استان ایلام افزود : امروز پاسداشت جمعی است که در پی کشف حقیقت با خلق آثار ارزنده خود در مسیر طولانی گام برمی‌دارند، صاحبان اندیشه‌های زلالی که همواره آینه‌دار زینت و زیبایی‌ها در هستی هستند و نقش مهمی در راستای انتقال ارزش‌های دینی به زبان هنر دارند.

مدیر حوزه های هنری ایلام بابیان اینکه بازتعریف هنر انقلابی و بر اساس ارزش‌های متعالی اسلامی و دینی از اولویت‌های حوزه هنری است، گفت: غبارروبی مزار شهدا، دیدار با مسئولان فرهنگی و اجرایی استان، دیدار با خانواده‌های معزز شهدای هنرمند، رونمایی از کتاب، برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی ازجمله برنامه‌های این هفته خواهد بود.

در این همایش از 100 هنرمند در رشته‌های مختلف هنری با حضور مسئولان فرهنگی و اجرایی استان تجلیل شد.

 

انتهای پیام/ه

 

تجلیل از هنرمندان ایلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.