تماشای بازی تیم های داماش گیلان و نفت و گاز گچساران عصر امروزرایگان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ میثم محبوب مدیر رسانه‌ای باشگاه داماش گیلان گفت: تماشای بازی حساس تیم‌های فوتبال داماش گیلان و نفت و گاز گچساران رایگان است.
وی افزود: این دو تیم عصر امروزدر هفته هفتم از مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته دوم کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم می‌روند.
مدیر رسانه‌ای باشگاه داماش گیلان گفت: این دیدار برای تیم فوتبال داماش اهمیت ویژه‌ای دارد چراکه در صورت کسب پیروزی برابر نفت و گاز گچساران، شانس خود را برای راه یابی به لیگ دسته اول افزایش می‌دهد.
میثم محبوب افزود: تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با ۱۲ امتیاز در مکان دوم و تیم داماش گیلان با ۹ امتیاز در مکان سوم جدول رده بندی گروه خود قرار دارندو تیم فوتبال داماش گیلان در مرحله مقدماتی مسابقات لیگ دسته دوم کشور با کسب عنوان دوم گروه خود، به مرحله نهایی این دوره از رقابت‌ها صعود کرد.
وی اظهار داشت: در مرحله نهایی رقابت‌های فوتبال لیگ دسته دوم کشور، ۱۲ تیم در دو گروه به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت با هم رقابت می‌کنند که در نهایت تیم‌های اول هر گروه و برنده تیم‌های دوم، به رقابت‌های لیگ دسته اول کشور صعود می‌کنند.
مدیر رسانه‌ای باشگاه داماش گیلان تصریح کرد: طرفداران تیم داماش همانند گذشته با حضور پر رنگ خود در ورزشگاه، از تیمشان حمایت کنند تا داماش گیلان با پشتوانه طرفدارانش و با ارائه یک بازی زیبا، برابر حریفش به برتری دست یابد.

انتهای پیام/ق

دیدن بازی داماش با  نفت و گاز گچساران رایگان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.