معاون استاندار سمنان گفت: باید برنامه ریزی های لازم جهت رفع مشکلات شرکت کشت و صنعت شهمیرزاد انجام شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمد همتیان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار سمنان در نشست بررسی رفع موانع و مشکلات شرکت کشت و صنعت شهمیرزاد گفت: شرکت کشت و صنعت شهمیرزاد به عنوان یک الگوی موفق تولید در کشور و استان معرفی شود.

وی با اشاره به ضرورت رفع مشکلات و موانع این شرکت افزود: شرکت کشت و صنعت شهمیرزاد در حال حاضر دارای 13 هزار عضو بوده و نمونه یک الگوی موفق مردمی در بخش سرمایه گذاری است.

همتیان با بیان اینکه همه مسئولان مرتبط باید برای رفع این مجموعه تولیدی تلاش کنند، مشکلات مالی برای احداث گلخانه در این شرکت را یکی از مسائل مطرح شده از سوی هیئت مدیره این شرکت عنوان و تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد تا تسهیلات لازم برای احداث گلخانه از محل اعتبارات عشایری و روستایی استان سمنان تامین شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار سمنان ایجاد سد خاکی را از دیگر مشکلات مطرح شده در این جلسه عنوان کرد و گفت: مقرر شد تا با همکاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیز داری استان سمنان نیز این سد خاکی احداث شود.

وی رفع موانع و مشکلات در حریم تاسیسات را از دیگر مصوبات این جلسه عنوان کرد و افزود: تلاش می شود تا با همکاری دستگاه های ذیربط مسائل و مشکلات این مجموعه تولیدی رفع شود.

همتیان با بیان اینکه در گذشته نیز مجوزهایی در بخش دامداری و پرورش گوشت مرغ برای این مجموعه تولیدی صادر شده است از مدیران شرکت کشت و صنعت شهمیرزاد خواست تا اقدامات لازم برای عملیاتی کردن و راه اندازی این واحدها را انجام دهند.

انتهای پیام / ه

شرکت کشت و صنعت شهمیرزاد به عنوان الگوی موفق تولید معرفی شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.