مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: بنیاد شهید متولی ایثارگران است و به دلیل دینی که برگردن مان دارند باید با تمام تلاش و توانمان در خدمت این طیف از جامعه باشد.

بنیاد شهید متولی ایثارگران و مدافع حقوق آنها است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; سلیمان رستمیان مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: خدمت به مردم در نظام جمهوری اسلامی با انگیزه معنوی عبادت است و انشاءالله در این مسیر اگر نیت هم خیر باشد قطعاٌ مورد رحمت خداوند متعال قرار خواهد.

وی افزود: اهمیت حوزه درمان و سلامت جامعه ایثارگران اجتناب ناپذیر است و هر کسی که بیمار است و یا حتی سردرد دارد، فقط به دنبال درمان آن است و به هیچ مسئله دیگری فکر نمی کند. در گذشته خدمات درمانی در این حد نبود و مردم عمدتاً به صورت سنتی زندگی می کردند، به همین دلیل آسیب های زیادی در حوزه بهداشت و درمان وجود داشت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با بیان اینکه مباحث مربوط به حوزه بهداشت و درمان از مطالبات به روز جامعه است، تاکید کرد: با توجه با رویکرد جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران که همان واگذاری برخی خدمات حوزه درمان به بخش های خصوصی دارای تخصص است، بخشی از کارها تقلیل یافته و باید در این فرصت به دنبال پرکردن خلاءها باشیم.


انتهای پیام/ه

 

بنیاد شهید متولی اصلی ایثارگران

برچسب ها: درمان ، بنیاد شهید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.