فرماندار قصرقند گفت: نمایندگی دامپزشکی این شهرستان با حضور علیرضا رفیعی پور رئیس سازمان دامپزشکی کشور و مسئولان استانی به اداره مستقل ارتقا پیدا کرد.

حمیرا ریگی  فرماندار قصرقند در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:  یکی از خواسته‌های مهم مردم و مسئولان قصرقند استقلال ادارات و استخدام نیرو‌های بومی در سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی این شهرستان است.

ریگی افزود: حضور رئیس دامپزشکی کشور و مدیران کل سیستان و بلوچستان در شهرستان محروم و دور افتاده قصرقند می‌تواند بسیاری از مشکلات در حوزه‌های مختلف را برطرف کند.

وی بیان کرد: قصرقند از ظرفیت‌های خوبی در زمینه دام برخوردار است و روستاییان و عشایر این شهرستان نقش مهمی در تامین گوشت قرمز سیستان و بلوچستان دارند.

وی بر تامین رایگان اقلام دارویی دام‌ها در مناطق روستایی و عشایری، تجهیز اداره دامپزشکی، اختصاص خودرو و نیرو براساس استاندارد‌های اداری تاکید کرد.

علیرضا رفیعی پور رئیس دامپزشکی کشور و هیات همراه از ۲ روز گذشته وارد سیستان و بلوچستان شدند.

غبار روبی مزار شهدای گمنام، بازدید از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های دامی، کشاورزی، صنایع دستی و دیدار با قشر‌های مختلف مردم از جمله برنامه‌های سفر یک روزه رئیس دامپزشکی کشور به قصرقند بود.

شهرستان قصرقند با وسعت پنج هزار و ۳۹۵ کیلومتر مربع و ۶۱ هزار نفر جمعیت از سه بخش مرکزی، ساربوک و تلنگ و ۶ دهستان هیت، هلونچکان، حمیری، شارک، تلنگ و ساربوک تشکیل شده است.

انتهای پیام/ع

سفررئیس دامپزشکی کشوربه جنوب استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار