معاون فنی -عمرانی شهرداری منطقه 10 گفت:با احداث باند کندراه‌ بزرگراه شهید نواب صفوی، دسترسی به خیابان قزوین و هلال احمر میسر می شود.

آغاز عملیات اجرایی باند کندراه‌ بزرگراه شهید نواب صفویعباس علی‌ فراهی‌زاده معاون فنی -عمرانی شهرداری منطقه 10 در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛از شروع عملیات اجرایی باند کندراه بزرگراه شهید نواب صفوی در تقاطع ضلع غرب بلوار بریانک خبر داد و گفت: در راستای تدابیر معاون فنی – عمرانی شهرداری تهران مبنی بر استفاده بهینه از ظرفیت سازمان‌های وابسته به شهرداری تهران و رعایت صرفه و صلاح شهرداری این عملیات به سازمان مهندسی شهرداری تهران واگذار شده است.

وی افزود: با احداث این مسیر علاوه بر سهولت رفت و آمد خودروها در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید نواب صفوی ، دسترسی به خیابان قزوین و هلال احمر میسر می شود و امکان تردد خودروها در بلوار بریانک نیز فراهم خواهد شد.

فراهی‌زاده با بیان اینکه این مسیر به طول هزار و 600 متر در حدفاصل بریانک تا ورودی میدان نهم دی با گذر از زیر پل خیابان‌های قزوین و هلال احمر امتداد یافته است، گفت: این امر سبب تخلیه بار ترافیکی آن میدان می‌شود.

انتهای پیام/

عملیات اجرایی باند کندراه‌ بزرگراه شهید نواب صفوی آغاز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۷ ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
نواب باس دو طبقه بشه
آخرین اخبار