رئیس کمیسیون عمران شورای شهر زنجان با بیان اینکه نور پردازی پل سیدالشهداء(ع) هوشمندانه صورت می گیرد، گفت: پل سیدالشهداء (ع) با 300 میلیون تومان اعتبار نورپردازی می شود.

پل سیدالشهداء (ع) با 300 میلیون تومان اعتبار نورپردازی می شودعباس راشاد رئیس کمیسیون عمران شورای شهر زنجان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛گفت: در بودجه سال 1396 و 1397 رقمی برای نور پردازی پل سیدالشهداء(ع) در نظر گرفته شده بود که این رقم حدود  400 میلیون تومان بود.
وی تصریح کرد: در بودجه سال 1396 این کار انجام نگرفت زیرا که پل تقریبا در اواخر سال افتتاح شد.
راشاد گفت: در بودجه  امسال ملبغ 300 میلیون تومان برای نور پردازی پیش بینی شده و در حال حاضر بر اساس همان ردیف پیگیری می شود که این کار به صورت امانی و پیمانی انجام می گیرد.
وی با بیان اینکه این پل یک المان شهری بوده و به نام سیدالشهداء(ع) بوده و در کنار حسینیه اعظم زنجان قرار گرفته است، افزود: نیاز است نور پردازی پل هوشمندانه و بر اساس مقتضیات زمانی باشد.
رئیس کمیسیون عمران  شورای شهر زنجان ادامه داد: پل باید نوعی نور پردازی شود که هر زمان با نور و رنگی که نیاز داریم آنجا جلوه گری کند.
راشاد گفت: در حال حاضر بر اساس طرحی که مشاور داده بود نورپردازی اجرا می شود و پیش بینی می شود این طرح  با اعتبار و هزینه کرد 300 میلیون تومان  اجرا شود.
انتهای پیام/ن

 

نور پردازی پل سیداشهداء در زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.