سخنگوی جبهه پیروان گفت: پدیده مخرب قبیله‌گرایی سیاسی انسجام را در کشور برهم زده و باعث درحاشیه ماندن افراد لایق می‌شود.

قبیله گرایی انسجام کشور را برهم می‌زندسیدکمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه قبیله‌گرایی سیاسی و جناحی یک گرفتاری و از دیگر موانع پیشرفت است، اظهار کرد: مقام معظم رهبری سال ها پیش درباره تشکل‌های سیاسی سخنرانی خوبی در کرمانشاه داشتند و ویژگی‌های احزاب خدمتگزار و تغییرات مثبت برای کشور را برشمردند.

وی افزود: در کشور ما متأسفانه وقتی جناحی به قدرت می‌رسد هم‌حزبی‌های خود را حتی اگر مجرم بوده و سوابق درخشانی نداشته باشند روی کار می‌آورد و امکانات و مسئولیت‌های بسیاری را نیز علی‌رغم عدم شایستگی در اختیار وی قرار می‌دهد؛ لذا این امر بی‌عدالتی بوده و باعث تخریب مدیریت کشور می‌شود، همچنین از طرفی سبب خواهد شد تا جناح مقابل ضعیف تلقی شود.

سجادی تصریح کرد: وجود پدیده مخرب قبیله‌گرایی سیاسی انسجام را در کشور برهم زده و باعث درحاشیه ماندن افراد لایق و با استعداد می‌شود.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری بیان کرد: هم‌اکنون این پدیده مخرب به میزان قابل توجهی در بدنه دولت فعلی مشاهده می‌شود، به نحوی که یک جناح به صرف آنکه در انتخابات اثرگذار بوده سهم‌خواهی کرده و در نتیجه افرادی که شایسته نیستند و کهولت سن دارند و از طرفی دارای سابقه مدیریت درخشانی نیز نیستند به راحتی روی کار آورده است.

وی ادامه داد: کشور ما حدود 80 میلیون نفر جمعیت دارد و طبیعتا استعدادهای فراوانی می‌توانند امور دستگاه‌های اجرایی را برعهده بگیرند، اما به دلیل قبیله‌گرایی سیاسی در حاشیه باقی خواهند ماند.

سجادی تأکید کرد: فرمایش مقام معظم رهبری در نکوهش این پدیده مخرب بسیار متین است و جناح‌های سیاسی وظیفه دارند در مبارزه با این آفت تلاش کنند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری خاطرنشان کرد: جناحی که از یک کاندیدا حمایت می‌کند نباید پس از روی کار‌آمدن آن فرد، سهم‌خواهی کند، به نحوی که جریان سیاسی مقابل در حاشیه قرار بگیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در دولت روحانی چه تعداد اصولگرا در پست‌های کلیدی قرار دارند؟ اگر باشند نیز تحت تأثیر جَو قالب هستند و به نظر می‌رسد که کلیه پست‌های مدیریتی مهم تحت سیطره جناح اصلاح‌طلب است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار