شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با کاهش ۴۶۱ واحدی به پله ۹۶ هزار و ۲۸۷ واحدی رسید.

شاخص‌ها درپایان هفته روی خوش دیدندبه گزارش خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص بورس و اوراق بهادار در آغاز معاملات با رشد ۵۰.۴۷ واحدی به پله ۹۶ هزار و ۷۹۵ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۱۵۳ میلیارد ریال فراتر رفت که طی ۸ هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروزنماد شبندر، شپنا، کچاد، فولاد با روند صعودی و نماد خودرو، خساپا، شاراک با روند نزولی کار خود را آغاز کرد.

شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با ۶۰.۴ واحد رشد به پله ۱ هزار و ۷۹ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۲۱۶ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۳۴ میلیون سهم طی ۵ هزار نوبت معاملاتی است.

شاخص بورس قرمزپوش شد

شاخص بورس و اوراق بهادار در جریان معاملات با کاهش 242.90 واحدی به پله 96 هزار و 504 واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از 822 میلیارد ریال فراتر رفت که طی 34 هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروزنماد کچاد، همراه، فملی با روند صعودی و نماد شخارک، فارس، خودرو، وغدیر با روند نزولی کار خود را به جریان انداخت.

شاخص کل فرابورس درجریان معاملات با 8.20 واحد کاهش به پله ۱ هزار و 66 واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از 1 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 146 میلیون سهم طی 22 هزار نوبت معاملاتی است.

کاهش شاخص به پله 461 واحدی

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با کاهش 461 واحدی به پله 96 هزار و 287 واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از 2 میلیارد ریال فراتر رفت که طی 57 هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروزنماد همراه، کچاد با روند صعودی و نماد شخارک، فارس، فولاد، جم، وغدیر با روند نزولی کار خود را به پایان رساند.

شاخص کل فرابورس درپایان معاملات با 10.40 واحد کاهش به پله ۱ هزار و 64 واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از 2 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 315 میلیون سهم طی 38 هزار نوبت معاملاتی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار