اتحادیه اروپا در بیانیه خود از همکاری ۲۲ کشور اروپایی برای تاسیس زنجیره بلوکی خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، در مجموع 22 کشور اروپایی روز سه‌شنبه با امضای یک اعلامیه، همکاری مشترک خود را در زمینه تاسیس زنجیره بلوکی (Block Chain)، اعلام کردند.

اتحادیه اروپا در بیانیه خود تصریح کرد: «22 کشور اروپایی امروز اعلامیه‌ای درباره ایجاد همکاری مشترک برای تاسیس زنجیره بلوکی امضا کردند. این مشارکت وسیله‌ای برای همکاری در میان کشورهای عضو برای تبادل تجربه و تخصص در زمینه‌های فنی، نظارتی و آماده‌سازی برای راه اندازی اپلیکیشن‌های زنجیره بلوکی در سراسر بازار دیجیتال اروپا به نفع بخش خصوصی و عمومی خواهد بود.»

این اتحادیه همچنین تاکید کرد این حرکت به اروپا اجازه می‌دهد تا به نقش خود در رهبری اجرا و گسترش تکنولوژی زنجیره بلوکی ادامه دهد.

طبق گزارش اتحادیه اروپا، این اعلامیه توسط اتریش، بلژیک، بلغارستان، جمهوری چک، استونی، فنلاند، فرانسه، آلمان، ایرلند، لیتوانی، لیتوانی، لوکزامبورگ، مالت، هلند، نروژ، لهستان، پرتغال، اسلواکی، اسلووانی، اسپانیا، سوئد و انگلیس امضا شده است.

تکنولوژی زنجیره بلوکی یک سیستم سازماندهی شده از پایگاه داده توزیع شده است. این سیستم به شما اجازه می‌دهد تا شرح مذاکرات مختلف با یک مُهر زمانی ثبت و برچسب زده شده و اطلاعات مربوطه در یک پایگاه داده توزیع شده در دسترس، برای همه کاربران شبکه ذخیره شود. بدین وسیله در مقابله با بازنگری غیر مجاز مستحکم‌تر خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار