در جدول گلزنان رقابت‌های لیگ یک فوتبال، فرشید پاداش با ۱۴ گل در صدر جدول قرار دارد.

جدول رده بندی گلزنان لیگ یکبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هفته سی و یکم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال درحالی دقایقی پیش به پایان رسید که تیم های بالایی جدول ( نفت مسجد سلیمان، فجرسپاسی شیراز، نساجی مازندران و ملوان تهران ) به جز خونه به خونه بابل و بادران تهران مقابل حریفان شان به پیروزی رسیدند و از تیم های پایین جدولی نیز صبای قم و راه آهن متحمل شکست شدند.

در این هفته، سجاد حیدری ( مس رفسنجان ) و مهرداد اوخ ( گل گهر سیرجان ) موفق به ثبت هت تریک شدند و همچنین حامد محمودی نیز دبل کرد تا در جدول رده بندی گلزنان لیگ آزادگان صعود چشمگیری داشته باشند.

شاهین مجیدی، بازیکن فجرسپاسی شیراز هم در تبریز گل حساسی را برای فجر سپاسی به ثمر رساند تا علاوه بر کمک به صعود تیمش به رده دوم جدول، خودش نیز به یک قدمی فرشید پاداش در صدر جدول گلزنان برسد و حالا شانس بالایی برای گسب آقای گل لیگ یک دارد.

در هفته سی و یکم لیگ یک، 21 گل به ثمر رسید  وآمار 2.3گل در هر بازی را به ثبت رساند. البته فرشید پاداش، آقای گل فعلی مسابقات لیگ یک هم می‌توانست در بازی با آلومینیوم اراک از روی نقطه پنالتی دروازه حریف را باز کند، با هدر دادن پنالتی خود 14 گله باقی ماند و جدول رده بندی گلزنان لیگ آزادگان به شرح زیر است:

14 گل:

فرشید پاداش (شهرداری ماهشهر)

13گل:

شاهین مجیدی (فجرسپاسی شیراز)

12 گل:

محمد عباس زاده (نساجی مازندران)
شاهین شفیعی (اکسین البرز)

11 گل:

اویس کردجهان (ایرانجوان بوشهر)

10گل:

روح الله باقری (خونه به خونه)

9 گل:

پیمان میری (نفت مسجد سلیمان)

بابک مرادی (ملوان)

8 گل:

کریم اسلامی -  علی خسرو نژاد (بادران تهران)

مجتبی ممشلی (نساجی)

حامد پاکدل (ماشین سازی)

میلاد میداوودی (نفت مسجد سلیمان)

در جدول رده بندی این مسابقات، فجر سپاسی با 58 امتیاز به رتبه دوم جدول صعود کرد و جایگزین خونه‌ به‌ خونه بابل شد. نفت مسجدسلیمان با 63 امتیاز در صدر و خونه‌به‌خونه با 57 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار