معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران با بیان اینکه نجفی یار من بود، گفت: یارم را از دست داده‌ام و به تنهایی توان ادامه مسیر را ندارم.

دلایل معاون شهرسازی برای استعفا از شهرداریبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی حجت معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران در حاشیه سومین همایش مدیران شهری در جمع خبرنگاران با اشاره به علت استعفایش اظهار کرد:با نجفی آمدم و با نجفی می‌روم، 37 سال است که با نجفی کار می‌کنم و این بهترین زمان برای فراهم کردن امکان اینکه شهردار بعدی با کسی که راحت‌تر است کار کند.

حجت در پاسخ به این سوال که این اقدام می‌تواند به ضرر شهر و شهروندان باشد، گفت: اگر فکر می‌کردم می‌توانم موثر باشم‌، می‌ماندم اما در شعار ما  امید، مشارکت و شکوفایی مطرح بود و من امید زیادی به حضور نجفی داشتم، با رفتن او امیدم را از دست دادم.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: من یارم را از دست داده‌ام، یار من نجفی بود و فکر نمی‌کنم توان ادامه مسیر را به تنهایی داشته باشم.

وی با بیان اینکه گزینه‌های مناسبی برای این جایگاه وجود دارد، گفت: تا زمان انتخاب شهردار جدید قائم مقام من امور را اداره می‌کند.

انتهای پیام/

استعفای معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار