وزیر بهداشت در حکمی سید محمد هادی ایازی را به عنوان رئیس سومین دوره جشنواره فیلم سلامت منصوب کرد.

انتصاب رئیس سومین دوره جشنواره فیلم سلامتبه گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی سید محمد هادی ایازی را به عنوان رئیس سومین دوره جشنواره فیلم سلامت منصوب کرد.

متن این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر سیدمحمدهادی ایازی
معاون محترم امور اجتماعی

هنر جلوه و تجلی زیبایی‌های ذات احدیت در هستی است که موجب حیرت و جذب انسان به معنا و معنویت و رستگاری می‌شود. سینما یا هنر هفتم، هنر روایت همه هستی با زبان تصویر، امروزه در جوامع بشری به عنوان رسانه‌ای مؤثر، نقشی بی‌بدیل در انتقال پیام و ارتباط پایدار با مخاطب در ترویج فرهنگ و سبک زندگی دارد. رسانه سینما و فیلم می‌تواند جامعه را به سوی سلامت سوق دهد و این فلسفه اساسی و بنیادین پایه‌گذاری جشنواره فیلم سلامت است.

از آن جا که برگزاری دو دوره جشنواره فیلم سلامت با استقبال گرم و پرشور مردم عزیز، هنرمندان گرامی، خانواده بزرگ و گسترده همکاران محترم عرصه سلامت مواجه شده است، به موجب این حکم، جناب‌عالی را به عنوان رئیس سومین دوره جشنواره فیلم سلامت منصوب می‌نمایم.
امید است که با تعامل و همکاری همه معاونت‌ها، مراکز تابعه و بخش‌های مختلف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دیگر حوزه‌های ذی‌ربط، شاهد برگزاری باشکوه این دوره از جشنواره باشیم. توفیق شما را از درگاه خداوند زیباآفرین خواستارم.

انتهای پیام/

ایازی، رئیس سومین دوره جشنواره فیلم سلامت شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار