سخنگوی باشگاه سپیدرود رشت گفت: ارسال نامه بازیکنان به مدیرکل ورزش و جوانان گیلان موافقم و به نظرم حرکت خوبی بود.

خراسانی:ارسال نامه اعتراض بازیکنان به مدير كل ورزش و جوانان گیلان حرکت خوبی بودفرهاد خراسانى در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درمورد پاداش بازیکنان تیم فوتبال سپید رود رشت گفت: شب گذشته جلسه اى را با بازیکنان تیم برگزار کردیم و پیش از این براى پرداخت مطالبات آن‌ها چک ٣ درصدی را به بازیکنان داده بودیم، اما قرار بر این شد روز چهارشنبه چک ٣ درصدى عودت داده شود تا آن‌ها چکى به مبلغ ٢٠ درصد را دریافت کنند. همچنین قبل از بازی با پرسپولیس نیز ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان را پرداخت خواهیم کرد تا به این ترتیب دریافتی بازیکنان تیم فوتبال سپیدرود به ۸۰ درصد برسد.

او درباره ارسال نامه بازیکنان و کادر فنى به مدیر کل ورزش و جوانان گیلان بیان کرد:با ارسال نامه بازیکنان به مدیر کل ورزش و جوانان گیلان موافقم و به نظر من این امر حرکت خوبی بود و واقعا در برخى مواقع باید عدل و انصاف در نظر گرفته شود. به این ترتیب معتقدم حرکت جالبی صورت گرفته چرا که حداقل این کار باعث شد تا صدای بازیکنان و کادر فنی به گوش مسئولان برسد تا در نهایت با این کار حرکتی صورت بگیرد تا بازیکنان مطالبات خود را دریافت کنند. البته از طرفى باید از مالک هم بعنوان بخش خصوصی حمایت شود، چون در فوتبال فقط باید هزینه کرد و برگشت سرمایه‌ای وجود ندارد.

سخنگوى باشگاه سپید رود رشت افزود:با توجه به مشکلاتی که همه باشگاه‌ها از نظر پرداخت مطالبات بازیکنان دارند به همین دلیل باید آسیب شناسی صورت بگیرد، اما تیم فوتبال سپیدرود در حال حاضر با توجه بازی‌های پیشرو فرصت مناسبی برای آسیب‌شناسی ندارد، اما به طور حتم در آینده این امر در دستور کار قرار می‌گیرد. از طرفی هم بازیکنان تیم فوتبال سپیدرود به هیچ عنوان اهل اعتصاب نیستند و آن‌ها به خوبی می‌دانند که سرمربی تیمشان علی کریمی است و این مربى هم با هیچ فردى تعارفى ندارد. اصلا بازیکنان تیم فوتبال سپیدرود با سرمربیگری علی کریمی هیچ گاه فکرشان به سمت اعتصاب نمی‌رود. من هم به عنوان مشاور حقوقی و سخنگوی باشگاه اخلاق عدالت و مساوات حکم می‌کند که واقعیت‌ها را بازگو کنم و جانب متعصبانه به شخصی نداشته باشم؛ بنابراین من در کنار بازیکنان هستم و هیچ گاه در مقابل آن‌ها قرار نمی‌گیرم چرا که برخی از آن‌ها قدیمی و از دوستان صمیمی ما هستند و از طرفى ما هم رابطه خوبی با کادرفنی و علی کریمی داریم.

او ادامه داد:بازیکنان هم در این زمینه بی‌تقصیر هستند چرا که منبع درآمد و شغل آن‌ها فوتبال است و از این راه در آمد دارند. البته برخى بازیکنان لیگ برتری هستند که فکر میکنند به پول خود نمیرسند، اما مدیران باشگاه سپیدرود اعلام کردند چه تیم در لیگ برتر بماند و یا به دسته پایین تَر برود تمام مطالبات بازیکنان و کادر فنى را تا ریال آخر پرداخت مى کنند.

انتهای پیام/

دریافتی سپید رودی‌ها به ۸۰ درصد می‌رسد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار